سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

الزام به استفاده از آجر در نمای ساختمان‌های شهر قزوین

مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: استفاده از آجر به عنوان یکی از عناصر پیوند دهنده سیمای شهری قدیم و جدید برای نمای ساختمان‌های شهر قزوین الزامی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛ محسن اسماعیلی مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان گفت: با توجه به تلاش‌های صورت گرفته طی ۲ سال گذشته از سوی اعضای دبیرخانه کمیته سیما و منظر شهری و همچنین کمیسیون ماده ۵ شهر قزوین، دستورالعمل اجرایی نما و منظر شهری در شهر قزوین مصوب شد.

اسماعیلی اضافه کرد: در گام نخست با ارائه ضوابطی الزامی، ایجابی و سلبی در زمینه طراحی و پاکسازی نما‌های شهری با توجه به هویت و اصالت تاریخی شهر قزوین استفاده از آجر به عنوان یکی از عناصر پیوند دهنده سیمای شهر در بافت جدید و قدیم جزء عوامل کلیدی محسوب و استفاده از آن برای نما در شهر قزوین الزامی شد.

به گفته وی، در مصوبه کمیسیون ماده ۵ شهر قزوین درباره بررسی دستورالعمل اجرایی نما ومنظر شهری قزوین با کلیات دستورالعمل موافقت و مقرر شد بسته‌های تشویقی برای بالا بردن میزان تحقق پذیری ضوابط تهیه شده به جلسه آتی کمیسیون به منظور تائید نهایی ارائه شود.

انتهای پیام/

استفاده از آجر در نمای ساختمان های شهر قزوین الزامی شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.