سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ملی پوش گلستانی تنیس روی میز بانوان:

مسابقات آسیایی تنیس رومیز در سطح جهانی برگزار شد

ملی پوش گلستانی تنیس روی میز بانوان گفت: ما با آمادگی مناسب به این مسابقات رفتیم و تجربه خیلی خوبی از این مسابقات کسب کردیم.

مریم صامت تنیسور گلستانی تیم ملی پینگ پنگ بانوان در گفتگو باخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ گفت:با حضور تیم‌های قدرتمند جهان چین، ژاپن، کره، هنگ کنگ در مسابقات آسیایی جارکارتا، باعث شد این رقابت‌ها با کیفیت جهانی برگزار شود.

وی اضافه کرد: با بد شانسی دراین رقابت‌ها با تیم قدرمند چین که در دو بخش آقایان و بانوان که با اقتدار مقام اولی را کسب کرده است وفاصله زیادی با کشور‌های دیگر دارد، در جدول روبه رو شدیم.

وی ادامه داد: ما در اولین بازی این مسابقات به مصاف تیم قطر رفتیم که حریف راحتی بود و در دیدار دوم به مصاف هند رفتیم و بازی سختی در پیش رو داشتیم، اما متاسفانه در دیدار با هند نتیجه را با اختلاف کمی واگذار کردیم.

وی با اشاره به دیدار چین که منجر به حذف ایران شد، گفت: سرعت چینی‌ها با ما خیلی اخلاف داشت و ما برای اینکه موفق‌تر ظاهر شویم باید با این تیم دیدار‌های تدارکاتی زیادی داشته باشیم تا بتوانیم با سبک بازی آن‌ها آشناتر شویم ومقابل این تیم نتیجه بگیریم.

 

انتهای پیام /ی

 

مسابقات آسیایی جاکارتا

برچسب ها: اخبار ورزشی ، جوانان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.