سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جمعیت هلال احمر یکی از نهادهای مؤثر در موضوعات امدادی

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی جمعیت هلال احمر را یکی از نهادهای مؤثر در موضوعات امدادی عنوان کرد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛علوی مقدم معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی در مراسم افتتاحیه سوله امدادی شهرستان خوسف گفت:توزیع امکانات و تجهیزات امدادی باید بر اساس شاخص ها و عدالت میان شهرستان های استان توزیع شود.

وی افزود:جمعیت هلال احمر یکی از نهادهای مؤثر در موضوعات امدادی در سه بخش پیشگیری حادثه،در زمان و پس از حادثه محسوب می شود.

علوی مقدم گفت:توانمندی، برنامه ریزی،دقت و آموزش هر چه به روزتر و بر اساس فناوری های نوین باشد سبب می شود که قدرت عمل، دقت و سرعت عمل افزایش یابد و در این صورت می توانیم حوادث را به خوبی مدیریت کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر نقش مهم و به سزایی را در بحث امدادرسانی ایفا می کند،افزود:در هر شهرستان امکانات و تجهیزات مورد نیاز در خصوص امدادرسانی باید پیش بینی شود.

وی با بیان اینکه امکانات و تجهیزات امدادی باید بر اساس شاخص ها و عدالت میان شهرستان ها توزیع شود،گفت:برخی از مناطق استان حادثه خیزتر هستند که به امکانات و تجهیزات امدادی بیشتری نیاز دارند.

علوی مقدم با تأکید بر اینکه همه دستگاه ها موظف هستند که همکاری لازم را در مواقع بحرانی داشته باشند،افزود:با کمک دستگاه های اجرایی در زمان وقوع حوادث می توانیم سرعت امدادرسانی را افزایش دهیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی در پایان با بیان اینکه امکانات و تجهیزات امدادرسانی در هر شهرستان به روز رسانی و نگهداری شود،اظهار کرد:امیدواریم با تلاش نیروهای امدادی این موضوع در تمام پایگاه های امدادی مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/غ

تجهیزات امدادی باید بر اساس شاخص ها و عدالت توزیع شود

برچسب ها: هفته دولت ، هلال احمر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.