سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح مرکز سنجش الکترونیکی شهرستان بشرویه

همزمان با هفته دولت مرکز سنجش الکترونیکی شهرستان بشرویه مورد بهره برداری قرار گرفت.

خوش آیند مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛گفت:سازمان آموزش فنی و حرفه ای كشور در راستای تحقق دولت الكترونيكی و سياست های سند راهبردی مهارت و فناوری به منظور تسريع و تسهيل ارائه خدمات به ذی نفعان ، تمهيدات لازم را جهت برگزاری آزمون های الكترونيكی فراهم نموده است .

وی  افزود:سامانه يا سيستم مديريت آزمون الكترونيكی قابليت برگزاری آزمون های تستی را با انواع سؤالات كه به طور تصادفی از پايگاه داده واحدی دريافت می نمايد دارد و اين سامانه با دو سامانه پورتال جامع سازمان و بانک ملی سؤال در ارتباط و تبادل داده است.

خوش آیند گفت:اطلاعات متقاضيان آزمون و سؤالات بودجه بندی شده را به ترتيب از سامانه های پورتال جامع سازمان و بانک ملی سؤال دريافت می نمايد .

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان خراسان جنوبی افزود:با راه اندازی این سامانه که پانصد میلیون ریال برای آن هزینه شده است از این پس سنجش مهارت با كيفيت،امنيت،سرعت،دقت و عدم امکان تقلب به جهت نظارت دقيق بر آزمون دهندگان از طريق شبکه ی دوربين های مداربسته، تنوع سؤالات، همگامی با فناوری روز دنيا و كاهش هزينه ها صورت خواهد پذیرفت که تسریع در صدور گواهينامه های الكترونيكی مهارت آموختگان و در نهایت افزایش رضایت مندی آنها را به همراه خواهد داشت.

وی با اشاره به آمار بالای آزمون دهندگان، ذخيره آنلاين پاسخ ها و تسريع در اعلام نتايج اين آزمون ها را از ديگر موارد قابل توجه اين شيوه جديد برگزاری آزمون دانست و گفت:در این شیوه به میزان قابل توجهی در استفاده از نیروی انسانی و کاغذ صرفه جویی می شود و موجبات افزایش بهره وری فراهم می شود.

انتهای پیام/غ

مرکز سنجش الکترونیکی شهرستان بشرویه افتتاح شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.