سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف یک دستگاه موتورسنگین قاچاق در رامسر

یک دستگاه موتورسنگین قاچاق به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال کشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ محمدصادق شاه نظری فرمانده انتظامی شهرستان رامسر گفت: درپی کسب خبری مبنی بر نگهداری یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق و با حجم بالا توسط فردی در شهرستان رامسر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندندهی قرار گرفت.

وی افزود: کارگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه موفق شدند متهم را شناسایی کنند.

سرهنگ شاه نظری گفت: پس از هماهنگی‌ های قضائی متهم دستگیر و در بازرسی از پارکینگ اختصاصی وی یک دستگاه موتورسنگین قاچاق کشف شد.

وی ارزش موتورسیکلت کشف شده را بالغ بر ۲۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: کالا‌های کشف شده به سازمان اموال تملیکی استان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر، با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق کالا اقدامی برای حفظ و استقرار امنیت کشور است، از مردم خواست: برای حمایت از تولید ملی و اشتغال جوانان جامعه در مبارزه با قاچاق کالا و ارز با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه و سایر مسائل امنیتی و انتظامی را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

انتهای پیام/ م

کشف موتورسنگین قاچاق به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال در رامسر

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.