سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکنش وزارت بهداشت به ماجرای وجود انگشت بیمار در زباله‌های بیمارستانی

معاون برنامه‌ریزی راهبردی وزارت بهداشت گفت: برخورد جدی با متخلفانی که نظارت کافی بر مدیریت پسماند بیمارستانی داشتند، خواهد شد.

علی‌اکبر حق‌دوست معاون برنامه‌ریزی راهبردی وزارت بهداشت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره پیگیری ماجرای پیدا شدن انگشت بیمار در زباله های بیمارستانی  اظهار کرد: وجود یک انگشت در میان زباله‌های بیمارستان از نظر شرعی و انسانی و قانونی کار درستی محسوب نمی‌شود.

وی ادامه داد: پیدا شدن یک انگشت در میان زباله‌های بیمارستانی مسئله فوق‌العاده سنگینی از نظر بهداشتی محسوب نمی‌شود ولی وزارت بهداشت با اینگونه مسائل برخورد شدیدی می‌کند.

معاون برنامه‌ریزی راهبردی وزارت بهداشت تاکید کرد: وجود یک انگشت در میان زباله بیمارستانی ممکن است به دلیل خارج شدن آن از فرایند عفونی بودن باشد و میزان آلوده کننده آن بسیار بالا نباشد.

وی با بیان اینکه وجود یک عضو از بدن در میان زباله‌های بیمارستانی مسئله بدی است ولی وضعیت حاد و بحرانی‌ محسوب نمی‌شود، گفت:   طورکلی  با متخلفان برخورد شدیدی می‌شود و هیچ کس از مسئولان  وزارت بهداشت از این مسئله دفاع نمی‌کند.

انتهای پیام/

برخورد شدید وزارت بهداشت با متخلفان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.