سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جلالی: مقابل استقلال خوزستان با ایده‌های جدید وارد میدان می‌شویم

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت:من به بازیکنان و تیمم باور دارم و فردا با ایده های جدید تهاجمی به میدان می آییم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران در نشست خبری پیش از دیدار  تیمش  با استقلال خوزستان اظهار داشت: باید بگویم ما در بازی های ابتدایی تلاش کردیم تا بخش دفاعیمان را تقویت کنیم اما در بخش هجومی و حملات موفق نبودیم.

او افزود: امیدواریم که به آمادگی مورد نظرمان برسیم و قطعا در بازی فردا(پنج شنبه) هم ایده‌های بهتری در بخش حمله خواهیم داشت. من به بازیکنان و تیمم باور دارم و می‌‌توانیم فصل خوبی داشته باشیم. فردا حریف محترمی داریم و سعی می‌کنیم آماده باشیم.


بیشتر بخوانید- پدیده مشهد ۲ - پیکان یک/ صدرنشینی دوباره یحیی با پیکان سواری 


جلالی در پاسخ به این سوال که  مشکل گلزنی پیکان چه زمانی حل خواهد شد گفت:‌ زمان زیادی از آغاز لیگ نگذشته است و خوشبختانه بازی اول در حوزه‌ای که کار کرده بودیم خوب بودیم. مشکل ما بازی با پدیده بود اما در بازی فردا هم با ایده‌های بهتری در بخش حمله وارد میدان خواهیم شد. هر چند زمان کمی در اختیار داشتیم اما تمرینات زود بازده‌ای انجام دادیم و فکر می‌کنم بازی متفاوتی را انجام دهیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران درباره  4 ملی‌پوش امید این تیم گفت:‌ هنوز این بازیکنان بازنگشته‌اند. فقط روستایی بازگشته و پرواز بازیکنان امید گروه گروه شده است و این بازیکنان ظاهرا دیشب به تهران بازگشته‌اند.

انتهای پیام/

اظهارات مجید جلالی پیش از بازی پیکان- استقلال خوزستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.