سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حاجی‌دلیگانی در تذکر شفاهی:

رئیس جمهور باید برنامه‌ای برای برون رفت از گرانی‌ها ارائه کند

نماینده مردم شاهین‌شهر گفت: رئیس جمهور باید برنامه‌ای اساسی برای برون رفت از گرانی‌ها و ایجاد ثبات در قیمت‌ها ارائه کند.

به گزارش خبرنگار  مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 7 شهریور) طی تذکری شفاهی، اظهار کرد: با توجه به اینکه نمایندگان از پاسخ‌های رئیس جمهور قانع نشدند، انتظار دارند که وی برنامه‌ای برای برون‌رفت از گرانی‌ها ارائه دهد.

وی ادامه داد: متأسفانه ما شاهد کاهش قدرت خرید مردم در نیازهای اصلی‌شان هستیم و از سوی دیگر قیمت‌ها با بی‌ثباتی شدید روبه‌رو هستند و رئیس جمهور باید بگوید که برای ایجاد ثبات در قیمت‌ها چه برنامه‌ای دارد.

نماینده مردم شاهین‌شهر تصریح کرد: برای مثال مصالح ساختمانی به شدت گران شده است و این موضوع ساختمان‌سازی را دچار مشکل کرده و بسیاری از افراد بیکار شده‌اند.

حاجی‌دلیگانی با اشاره به اینکه بسیاری از افراد در تهیه جهیزیه دچار مشکل شده‌اند، اظهار کرد: متأسفانه قیمت خوار و بار اصلی مردم بسیار گران شده و روز به روز هم افزایش می‌یابد که در این زمینه می‌توان به 13 هزار تومانی شدن یک قالب پنیر اشاره کرد.

وی تأکید کرد: براین اساس رئیس جمهور باید یک برنامه مشخص ارائه دهد و بگوید که برای رفع این گرانی‌ها چه می‌خواهد انجام دهد.

علی مطهری که ریاست جلسه را برعهده داشت، در پاسخ به این تذکر گفت: رئیس جمهور روز گذشته در جلسه علنی حضور یافت و فقط برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان آمده بود و قرار نبود که برنامه‌ای ارائه کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.