سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی اسکواش بازهای برتر رده های سنی مختلف در کرمان

به مناسبت هفته دولت مسابقات اسکواش رده های سنی مختلف، انتخابی استان به منظور اعزام به مسابقات قهرمانی کشور برگزار شد.

هادی طالبی، دبیر هیئت اسکواش استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: مسابقات اسکواش رده های سنی زیر9، زیر11، زیر13، زیر 15، زیر17 و زیر19 سال انتخابی استان کرمان با حضور شرکت کنندگانی از شهرستان های انار، سیرجان و کرمان در سالن اختصاصی اسکواش حاج یونس زنگی آبادی برگزار شد.

وی افزود: در پایان این رقابت ها، در رده ی زیر 9 سال دختران، آرنیکا مقصودی و سیده نیکی هاشمی و در بخش پسران ارشیا یگانه عظیمی و علی یوسفی به ترتیب عناوین اول و دوم را به خود اختصاص دادند.

طالبی تصریح کرد: در رده ی زیر 11سال دختران نیز بهار گلستان و ریحانه رئیسی و در بخش پسران، مهیار عباسی و ارشیا کیانی مقام های اول و دوم را از آن خود کردند.

وی یادآور شد: در رده ی زیر13سال دختران هم مارینا بالنگی و سیده آیلا آیت الهی موسوی و در بخش پسران پوریا طالبی و سید هادی موسوی اول و دوم شدند.

وی یادآور شد: در رده ی زیر 15سال دختران نیز هدیه خوارزمی و آنا کیانی عناوین اول ودوم را کسب کردند.

طالبی بیان داشت: در رده ی سنی زیر 17سال دختران هم سما پور رفیع، پرستو دانش طلب و در بخش پسران، سید محمد طاها حسینی و محمد عرب زاده حائز رتبه های برتر شدند.

وی با اشاره به اینکه میزبانان رقابت‌های اسکواش قهرمانی کشور نیز تعیین شدند، گفت: بر این اساس گیلان میزبان رده‌های سنی کمتر از ۹ و ۱۱ سال پسران کشور از ۸ تا ۱۰ شهریور ماه است.

طالبی افزود: یزد میزبان دختران رده سنی کمتر از ۹ و ۱۱ سال کشور از ۸ تا ۱۰ شهریور ماه شد و آذربایجان غربی میزبان رده‌های سنی کمتر از ۱۳ و ۱۵ سال کشور در بخش پسران از ۱۵ تا ۱۷ شهریور  است.

وی تصریح کرد: گلستان میزبان رده‌های سنی کمتر از ۱۳ و ۱۵ سال کشور در بخش دختران از ۱۵ تا ۱۷ شهریور و آذربایجان شرقی میزبان رده سنی کمتر از ۱۵ و ۱۷ سال کشور در بخش پسران از ۲۲ تا ۲۴ شهریور شد.

طالبی یادآور شد: استان مرکزی هم در رده سنی ۱۵ تا ۱۷ سال کشور در بخش دختران از ۲۲ تا ۲۴ شهریور میزبان رقابت ها شد.

انتهای پیام/ب

پایان رقابت های اسکواش انتخابی استان کرمان

برچسب ها: اخبار ورزشی ، اسکواش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.