سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برای نخستین بار در خراسان رضوی؛

کلینیک حقوقی صنایع راه اندازی شد

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: کلینیک حقوقی صنایع با بکارگیری 15 وکیل متخصص برای صیانت از تولید و رفع چالش‌های حقوقی صنایع و معادن خراسان رضوی، راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ علی رسولیان مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: کلینیک حقوقی صنایع  با بکارگیری  وکلای متخصص در رشته‌های بیمه، بانک، مالیات، ثبت شرکت‌ها و با هدف ارائه خدمات حقوقی و بهره برداری از ظرفیت‌های قانونی راه اندازی شده است.

 

وی از آغاز به کار کمیسیون جوانان خانه صنعت ، معدن و تجارت در استان خبر داد و افزود : هدف از شروع به فعالیت این کمیسیون ، تزریق نشاط و پویایی به جامعه تولید کنندگان و استفاده از ظرفیت های نسل جوان کار آفرین برای توسعه صنعتی در استان است .

 

دسولیان ادامه داد: اجرای طرح عارضه یابی واحد‌های تولیدی توسط باشگاه دانشگاهی خانه صنعت، معدن و تجارت نیز دارای نتایج مطلوبی بوده است.

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی درپایان گفت: ایجاد اشتغال، رونق تولید و حفظ مشاغل موجود از جمله مهمترین اولویت‌های حوزه اقتصاد خراسان رضوی است که تحقق آن همراهی تمامی بخش‌های خصوصی و دولتی را می‌طلبد.
 

هدف از شروع به فعالیت کمیسیون جوانان خانه صنعت، معدن و تجارت تزریق نشاط و پویایی به جامعه تولیدکنندگان و استفاده از ظرفیت‌های نسل جوان کارآفرین برای توسعه صنعتی در استان است.


ات‌های پیام // ف. ک


شروع کار کمیسیون  جوانان خانه صنعت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.