سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکنش بعیدی نژاد به اقدام بنیاد آمریکایی دفاع از دموکراسی FDD

سفیر ایران در لندن با انتشار پستی اینستاگرامی نسبت به اعطای جایزه بنیاد دفاع از دموکراسی FDD به نیکی هیلی و برایان هوک واکنش نشان داد.

به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید بعیدی نژاد سفیر ایران در لندن با انتشار پستی اینستاگرامی نسبت به اقدام  بنیاد آمریکایی دفاع از دموکراسی FDD مبنی بر اعطای جایزه به نیکی هیلی و برایان هوک واکنش نشان داد.

بعیدی نژاد در اینستاگرام خود نوشت: بنیاد آمریکایی دفاع از دموکراسی با اعطا جایزه و تقدیر از نیکی هیلی و برایان هوک برای مواضع آنان اعلام کرد که هدف ترامپ،  بر سر دو راهی و فروپاشی قرار دادن ایران  یا وصول توافق با آمریکا است که در آن تهران باید برنامه غنی‌سازی  اورانیوم، تولید اورانیوم طبیعی، ساخت رآکتور اراک و برنامه موشک خود را تعطیل کند.

این مواضع بار دیگر با واکنش‌های منفی محققین، پژوهشکده‌ها و جریان سیاسی مستقل در آمریکا و اروپا روبرو شده است. با شروطی که دولت ترامپ برای توافق اعلام کرده است امکان هیچ گونه مفاهمه و مذاکره‌ای میان دو طرف باقی نمی‌ماند و در واقع دولت ترامپ هیچ آمادگی برای توافق و مذاکره با ایران ندارد و اعلام گفت‌وگو و مذاکره با ایران فقط یک ژست سیاسی تلقی می‌شود.  آنان معتقدند که با این شروط دولت ترامپ فروپاشی و توافق با آمریکا برای ایران عملا یکی بوده و هر دو پشت و روی یک سکه هستند.

 

انتهای پیام/

برچسب ها: ترامپ ، مذاکره
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.