سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون وزیر بهداشت و درمان در یزد؛

حوزه سلامت استان یزد در کشور رضایت بخش است

معاون بهداشتی وزیر بهداشت و درمان گفت:استان یزد از نظر شاخص‌های کاهش مرگ و میر مادر و کودک و بهداشت روان وضعیت خوبی در کشور دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ علیرضا رئیسی معاون بهداشتی وزیر بهداشت و درمان در نشست پایش مراکز بهداشتی در استان یزد گفت: در حال حاضر تعداد ۱۶۷ پروژه عمرانی در حوزه سلامت استان یزد شروع شده که از این تعداد بخشی از آنها به بهره برداری رسیده است.

رئیس افزود: استان یزد از نظر شاخص‌های کاهش مرگ و میر مادر، کاهش مرگ و میر کودکان و بهداشت روان وضعیت خوبی در کشور دارد.

وی ادامه داد: در شهرستان‌های استان یزد ، از ۴۰ مرکز شامل، مراکز روستائی و شهری، پایگاه‌های سلامت، خانه‌های بهداشت، مرکز جامع سلامت، مراکز کاهش آسیب بود بازدید شد هم چنین سیستم ثبت، سیستم نظارت بر فرایند‌های ثبت، فرایند‌های ارائه خدمت و کیفیت ارائه خدمت نیز مورد ارزیابی قرار گرفت.

رئیسی با اشاره به بررسی‌های انجام شده گفت: اقدامات ارزنده‌ای در حوزه سلامت استان انجام شده است که نتیجه رضایت بخش بود و اقدامات قابل بهبودی مشاهده شد.

وی افزود:  در حال حاضر تعداد ۱۶۷ پروژه عمرانی در حوزه سلامت استان یزد شروع شده که از این تعداد بخشی به بهره برداری رسیده و تعداد ۷۶ پروژه برای سال اینده در دست اقدام است با اجرای این پروژه ها، شبکه بهداشتی استان یزد، نوسازی، بازسازی و تجهیز می‌شود.

معاون بهداشتی وزیر بهداشت و مدیران کل این معاونت به مناسبت هفته دولت و به منظور ارزیابی سیستم بهداشتی، شناسایی، رفع مشکلات و نیز ارتقای خدمات ارائه شده به هم وطنان به استان یزد سفر کرد.

انتهای پیام/ی

وضعیت خوب استان یزد در بهداشت روان و مرگ و میر کودکان در کشور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.