سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره‌مند شدن روستا‌های کوهسرخ از نعمت گاز

رئیس روابط عمومی شرکت گاز خراسان رضوی گفت: تاپایان نیمه اول سال ۱۳۹۸تمام روستا‌های بخش کوهسرخ از نعمت گازبهره‌مند خواهند شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ سید احمد علوی رئیس روابط عمومی شرکت گاز خراسان رضوی در نشست خبری گفت: در صورت انجام تعهد پیمانکار در نیمه ابتدایی سال ۹۸ شاهد گازدار شدن روستا‌های باقی مانده این بخش خواهیم بود.

وی افزود: بخش کوهسرخ دارای ۲۸ روستا است که هم اکنون پنج روستای آن از نعمت گاز برخوردار هستند و عملیات اجرایی گازرسانی به ۲۲ روستای دیگر نیز در حال انجام است.

رئیس روابط عمومی شرکت گاز خراسان رضوی گفت: طبق مصوبه بند ق، یک روستا فاقد شرایط فنی و اقتصادی برای گازرسانی می‌باشد.

علوی افزود: از تعداد ۲۲ روستا، دو روستای اکبرآباد و چلپو در صورت اخذ تائیدیه‌های فنی تا پایان مهرماه امسال تزریق گاز خواهند شد و روستا‌های طرق، اوندر، ایور، بندقرا، تجرود، تنورجه، توندر، خرو، خزرآباد، خزربیک، داغی، ده میان، سنجدک، قراچه، قصون، کریز، کلاته پایین دره، کوشه، کوشه نما و موشک نیز به مرور و تا پایان شهریور ماه سال اینده گازرسانی می‌شوند.

وی گفت: تعیین زمان برای اتمام طرح‌های فنی علی الخصوص در بحث گازرسانی با توجه به نتایج مورد انتظار از تست‌های تخصصی مرتبط با جان و مال مردم معمول نیست، اما با این حال با اتمام پروژه‌های در حال اجرا در بخش کوهسرخ به ضریب نفوذ ۱۰۰ درصدی در روستا‌های واجد شرایط خواهیم رسید.

انتهای پیام // ف. ک


گاز رسانی به روستا‌های کوهسرخ

برچسب ها: گازرسانی ، شرکت گاز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.