سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لیگ برتر فوتسال ؛

ارژن در اندیشه تثبیت جایگاه دوم

حساس ترین دیدار هفته هشتم لیگ برتر فوتسال را نمایندگان فارس و قم برگزار می کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در هفته هشتم رقابت های دسته برتر فوتسال مردان باشگاه های کشور ، تیم های سوهان محمد سیما قم و ارژن شیراز در دیداری حساس رودرروی هم قرار می گیرند.

این بازی ساعت ۱۸ روز پنج شنبه هشتم شهریورماه به میزبانی سالن شهید حیدریان قم برگزار می شود.

حمید کمالی سرمربی ارژن در خصوص این دیدار در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛گفت : همیشه بازی کردن با تیم‌های قمی سخت بوده و قم یکی از قطب‌های فوتسال ایران است و جوانان خوبی در این رشته دارد ، به خصوص اینکه امسال دو تیمی را که در قم فعالیت می کرده به یک تیم تبدیل کردند و بازی سختی در مقابل سوهان محمد سیما داریم.

وی افزود: با کادر فنی بازی های گذشته نماینده قم را مورد ارزیابی قرار داده و امیدوارم با یک بازی خوب و حساب شده سه امتیاز این بازی را به دست بیاوریم و به روند خوب خود در لیگ برتر فوتسال ادامه دهیم.

سرمربی ارژن مشکلات مالی تیم را یکی از موانع بر سر راه موفقیت ارژنی ها عنوان کرد و گفت : هنوز هم تیم ما از نظر اقتصادی با مشکلات فراوانی روبروست اما دیگر دوست ندارم در رابطه با این موضوع صحبت کنم و فقط تمرکز خود را روی عملکرد تیم قرار داده‌ام ، درست است که تا به امروز بازیکنان ما ریالی دریافت نکرده‌اند اما مسئولان باشگاه و مسئولین ورزشی استان قول داده‌اند که این مشکل را هرچه زودتر حل کنند.

تا پایان هفته هفتم تیم ارژن شیراز با ۴ برد ، ۲ تساوی، یک شکست و ۱۴ امتیاز در مکان دوم جدول رده بندی قرار دارد و تیم های حفاری اهواز و سوهانمحمد سیما قم با ۱۲ امتیاز ‌بر حسب تفاضل گل ، در مکان سوم و چهارم قرار گرفتند.

علی حفیظی و امیر مختار رودساز دیدار سوهان محمد سیما قم و ارژن شیراز را قضاوت می کنند .

نماینده فارس در هفته هفتم با پنج گل ، مقاومت البرز را در هم کوبید و سوهان محمد سیما قم ۷-۲ مغلوب میزبان خود مس سونگون شد .

انتهای پیام/ن

دیدار تیم ارژن شیراز با سوهان محمد سیما قم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.