سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخبار باشگاه استقلال؛

تسویه با ستاره‌های استقلال برای فرار از محرومیت/ طلب مگویان و جباری پرداخت شد

مدیران باشگاه استقلال قصد دارند تا ۲ روز دیگر پرونده شاکیان آبی پوشان پایتخت را ببندند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به اینکه مدیران باشگاه استقلال تنها تا ۲ روز دیگر فرصت  برای پرداخت طلب شاکیان خود را برای فرار از خطر محرومیت دارند، مسئولان این باشگاه مذاکراتی را طی چند روز اخیر با طلبکاران انجام دادند تا جایی که تعدادی زیادی از آن‌ها مطالبات خود را دریافت کردند و در حال حاضر تعداد کمی از شاکیان باقی ماندند.

مدیران باشگاه استقلال طی روز‌های گذشته با آرش برهانی، امیر حسین صادقی، تیموریان، میثم بائو، پرویز مظلومی، میرشاد ماجدی و وحید طالب لو تسویه حساب کردند تا پرونده این نفرات مختومه شود.

مسئولان باشگاه استقلال برای امروز تماس‌هایی را با وکلا و بازیکنان سابق برقرار کردند تا دیگر شاکیان نیز با حضور در دفتر باشگاه استقلال مطالبات خود را دریافت و پرونده آن‌ها نیز مختومه شود. نکونام، قاضی و مگویان هم جزو نفراتی هستند که باید پرونده‌های آن‌ها تا امروز و فردا مختومه شود.

استقلال از تیام سود کرد /مهاجم سنگالى طلبش را بخشید

باشگاه استقلال پس از مذاکراتى که با مدیران باشگان عجمان و تیام داشت،موفق شد براى صدور رضایت نامه این بازیکن حدود ۲۵۰ هزار دلار دریافت کند و این رقم به زودى توسط فتحى از امارات به ایران انتقال داده مى شود.

تیام ۶۸هزار دلار از استقلالى‌ها طلب داشت که این بازیکن این رقم را به استقلالى‌ها بخشید.

شکایت استقلال به CAS بابت سوپر جام

با توجه به اینکه تا اعلام رای سوپر جام از سوی کمیته استیناف زمان زیادی باقی نمانده ، شنیده می‌شود رای صادره به نفع پرسپولیس است و احتمالا استقلال بازنده این پرونده باشد. با این وجود بعید نیست مدیران باشگاه استقلال در صورت بازنده شدن در پرونده سوپر جام شکایت خود را به CAS ارائه دهند تا بدین ترتیب از حق و حقوق خود دفاع کنند.

چک انتقال تبریزى دردسر ساز مى شود؟

با توجه به انتقال تبریزى مهاجم ذوبى‌ها به تیم فوتبال استقلال، مدیران آبى بوشان پایتخت براى این جا به جایى سه فقره چک به مدیران ذوب آهن تحویل داده اند.

شنیده مى شود اولین چک استقلالى‌ها برای انتقال تبریزى هنوز پاس نشده و سعید آذرى مدیرعامل این باشگاه از این موضوع ناراحت است.

اما با پیگیرى از نزدیکان باشگاه ذوب آهن این موضوع تکذیب شد و در حال حاضر فتحى و آذرى به دنبال راه حلى براى پاس شدن اولین چک انتقال هستند و مشکلى در این زمینه استقلال را تهدید نمى کند.

تمرینات استقلال باز هم تعطیل شد

در حالى که قرار بود تمرینات استقلالى‌ها طى روزهاى سه شنبه و چهارشنبه تعطیل باشد و آبى‌ها از روز پنج شنبه دور جدید تمرینات خود را آغاز کنند، اما با صلاحدید وینفرد شفر تمرین بازیکنان تیم فوتبال استقلال از روز جمعه هفته جارى شروع مى شود و بازیکنان یک روز بیشتر استراحت مى کنند.

محرومیت یا بخشش در انتظار ٢ بازیکن استقلال

با توجه به محرومیت در نظر گرفته شده از سوى کمیته اخلاق براى صیادمنش و آقایى ٢ بازیکن تیم فوتبال استقلال در همین راستا این کمیته در آستانه بازى آبى پوشان با السدقطر دستور موقت محرومیت این بازیکنان را لغو کرد و در حال حاضر شنیده مى شود حکم جدیدى در انتظار ٢ بازیکن است.

این احتمال وجود دارد کمیته اخلاق سجاد آقایى را مورد بخشش قرار دهد و براى صیادمنش که نقش به سزایى در حرکت غیر اخلاقى داشته را با محرومیت چند روزه و یا جریمه نقدى مواجه کند.

خواسته شفر؛ جدایى حاجیلو؟

در حالى که پیش از بازى تیم فوتبال استقلال مقابل السد، وینفرد شفر در نظر داشت که سرپرست تیم خود را به یک فرد خارجى تعویض کند و حاجیلو را کنار بگذارد، اما این موضوع با مخالفت مدیران استقلال مواجه شد تا جایى که درگیرى شفر و حاجیلو در بازى با السد به اوج خود رسید تا این خبر دوباره بر سر زبان‌ها بیفتد.

با این وجود یکى از مدیران استقلال جدایى حاجیلو از تیم فوتبال استقلال را تکذیب کرد، اما بعید نیست در آینده ای نزدیک سرپرست باشگاه استقلال تغییر کند.

شفر به باشگاه استقلال احضار مى شود

با توجه به نتایج ضعیف تیم فوتبال استقلال به ویژه در دیدار مقابل السد، برخى از مدیران این تیم ناراحتى خود را به گوش فتحى رساندند تا جایى که احتمال دارد شفر پس از سه روز تعطیلى تمرینات با حضور در دفتر باشگاه پاسخگوى ضعف و باخت تیمش در برابر مدیران باشگاه باشد.

۵۰۰ میلیون تومان به حساب ذوبى‌ها واریز مى شود

باشگاه استقلال بابت اولین چک انتقال تبریزى امروز ٥٠٠ میلیون تومان به حساب باشگاه ذوب آهن واریز مى کند تا اولین چک این انتقال پاس شود.

حساب بازیکن خارجى استقلال مسدود شد

با توجه به اتفاقات اخیر و تحریم‌ها، نیومایر هافبک آلمانى آبى‌ها نمى تواند از حساب خود در کشور سوئیس پولی برداشت کند و قرار است این بازیکن در تعطیلات لیگ برتر به دنبال این باشد تا با رفع مسدود بودن حسابش بتواند اولین بخش از قراردادش را برداشت کند.

رحمتى و یوسفى با استقلال تسویه کردند

کیانوش رحمتى و محسن یوسفى طلبکاران باشگاه استقلال با حضور در این باشگاه طلب خود را با این تیم تسویه کردند و پرونده این نفرات همچون دیگر شاکیان مختومه شد.

مگويان با استقلال تسويه كرد

هراير مگويان بازيمن اسبق تيم فوتبال استقلال كه طى سال هاى گذشته به دنبال وصول طلب خود از آبى پوشان بود و در نهايت به خاطر دريافت طلبش از استقلال شكايت كرد در نهايت طلب خود را دریافت کردبا توجه به پرداخت طلب مگويان ،پرونده اين بازيكن هم با استقلال مختومه شد.

جبارى با استقلال تسويه كرد

مجتبى جبارى بازيكن سابق استقلال پس از شكايت از اين باشگاه به كميته تعيين وضعيت در نهايت طى نشستى با مسئولان استقلال طلب خود را دريافت كرد و پرونده بدهى اين بازيكن با آبى پوشان مختومه اعلام شد تا ديگر خطرى استقلالى ها را تهديد نكند

تسويه حساب با استقلالى ها

محسن خدايى ،بيژن كوشكى،زرین ساعد ،جواد شيرزاد از ديگر نفراتى هستند كه طلب خود را با مديران استقلال تسويه كردند و در اين راستا اين نفرات مطالبات خود را دريافت كردند.

مشكل مالياتى رحمتى و نكونام حل مى شود

طبق هماهنگى هاى صورت گرفته از سوى مديران باشگاه استقلال مشكل مالياتى مهدى رحمتى و جواد نكونام پيگيرى شده و روز شنبه هفته آتى اين ٢ فرد مشكلى از لحاظ مالياتى نخواهند داشت.

پرونده بدهى شاكيان حل و فصل مى شود

ميلاد نورى و عباس محمد رضايى از ديگر شاكيانى هستند كه با توجه به صحبت هايى كه مديران استقلال با آنها داشتند طلب آنها امروز تسويه مى شود تا پرونده اين نفرات هم مختومه شود

آشتى كنان شفر و حاجيلو ،سرپرست استقلال ماندنى شد

با توجه به حواشى اخير بوجود آمده ميان شفر سرمربى و حاجيلو سرپرست تيم فوتبال استقلال در همين راستا اين ٢ فرد امروز با حضور در باشگاه در حضور مديران به كدورت ها پايان دادند تا جايى كه حاجيلو كه به بحث جدايى اش از جمع آبى پوشان به گوش مى رسيد در اين تيم ماندنى شود.

پرونده بدهى شاكيان حل و فصل مى شود

ميلاد نورى و عباس محمد رضايى از ديگر شاكيانى هستند كه با توجه به صحبت هايى كه مديران استقلال با آنها داشتند طلب آنها امروز تسويه مى شود تا پرونده اين نفرات هم مختومه شودهمچنين محمد قاضى از بازيكنانى است كه به زودى پرونده بدهى مالى او با استقلال هم تسويه خواهد شد.

تيموريان با استقلال تسويه كرد

وكيل آندرانيك تيموريان با حضور در باشگاه استقلال طلب اين بازيكن را دريافت كرد و بدين ترتيب پرونده اين بازيكن با استقلال مختومه شدهمچنين سيامك رحيم پور با دريافت طلب خود پرونده مالى خود را با آبى پوشان تسويه كرد.

قاضى با آبى پوشان تسويه كرد

محمد قاضى بازيكن اسبق تيم فوتبال استقلال پس از نشست با مديران اين باشگاه توانست مطالبات فصول گذشته نود را دريافت كند و پرونده بدهى قاضى با استقلال مختومه شد.

«آ‌ی تی‌ سی» تیام صادر شد

طبق توافقات صورت گرفته ميان باشگاه استقلال و مامه تیام، دپارتمان امور بین الملل فدراسیون فوتبال ITC بازیکن سنگالی را برای باشگاه عجمان امارات صادر کرد و اين بازيکن مى تواند براى باشگاه اماراتى بازى كند.

حاج محمدى با استقلال تسويه كرد

أمين حاج محمدى بازيكن اسبق تيم فوتبال استقلال با بخشيدن يك سوم از طلبش مابقى مطالبات خود را از مديران اين باشگاه دريافت كرد و پرونده بدهى اين بازيكن با استقلال مختومه شد.

بيگ زاده با استقلال تسويه كرد

هاشم بيگ زاده بازيكن اسبق تيم فوتبال استقلال پس از نشست با مديران اين باشگاه طلب خود را دريافت كرد تا پرونده بدهى اين بازيكن هم همچون شاكيان ديگر مختومه اعلام شود.


بیشتر بخوانید: تحلیل فنی مخاطبان باشگاه خبرنگاران جوان از شکست استقلال در آسیا

استقلال ایران ۱ - السد قطر ۳ / خوشبختی قطری‌ها روی اشتباه شفر


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.