سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری جشنواره مطبوعات غرب کشور در همدان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از برگزاری جشنواره مطبوعات غرب کشور در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ؛ علیرضا درویش‌ نژاد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان به  بررسی مشکلات انجمن‌های فرهنگی و هنری، کاهش بار تصدی‌گری اداره کل ارشاد و تفویض اختیار به شهرستان‌های استان همدان برای انجام امور فرهنگی اشاره کرد و افزود: ارائه مجوزهای برگزاری کنسرت به مدیر شهرستان واگذار شده تا بروکراسی اداری کم شود.

وی با بیان اینکه پیگیری ها برای رفع نیاز کاغذ و یارانه‌ مطبوعات انجام شده از برگزاری جشنواره مطبوعاتی غرب کشور و زاگرس ‌نشینان با محوریت همدان خبر داد و گفت: طرح برگزاری جشنواره با خانه مطبوعات برنامه‌ریزی و پس از فراهم شدن نیازها زمان آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان ادامه داد: اعتبارات برگزاری این جشنواره از محل اعتبارات استانی و وزارتخانه ای تأمین می‌شود.

درویش‌نژاد به تلاش برای ایجاد گذرگاه فرهنگ و هنر اشاره کرد و گفت: در گذرگاه فرهنگ و هنر پیاده ‌راه بوعلی و سایر مناطق تفریحی همدان به محل اجرای برنامه های فرهنگی هنری از جمله اجرای موسیقی و برگزاری نمایشگاه عکس و نقاشی تبدیل می‌شود.

وی بابیان اینکه مقدمات امضای تفاهمنامه با شورای شهر برای ایجاد بازارچه هنر، جمعه‌بازار کتاب و پاتوق کتاب نیز انجام شده است، عنوان کرد: برگزاری کنسرت‌ها طی یک ماه گذشته در همدان بیشتر شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از برگزاری جشنواره تئاتر استانی از ۱۰ تا ۱۳ شهریورماه در فامنین خبر داد و گفت: جشنواره منطقه‌ای فیلم و عکس ملایر نیز ۱۵ تا ۱۸ شهریورماه با حضور ۱۰ استان برگزار خواهد شد.

درویش‌نژاد باتاکید براینکه همدان در برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری یک اقیانوس پر از ظرفیت است که باید از آن بهره برد، گفت: جشنواره نمایش فیلم‌های کودک از ۱۰ تا ۱۴ شهریورماه در سینمای تالار شهید آوینی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ب

جشنواره مطبوعات غرب کشور در همدان برگزار می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.