سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با نمایندگان نیشابور در مجلس مطرح شد:

تضعیف دولت قطعا به نفع نظام نخواهد بود /قوه قضائیه باید سریعتر به این موضوع رسیدگی کند

رئیس کمسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت:در شرایط کنونی همه باید به دولت کمک کنیم تا از این بحران گذر کنیم.

دکتر گرمابی نماینده مردم شهرستان‌های نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد در خصوص سوالاتی که از رئیس جمهور شد گفت:  ایشان می‌توانستد جواب‌های بهتری بدهند و جواب بهتر هم بود، ولی نمی‌دانم چرا اینطور جواب داند، ما انتظارات بیشتری داشتیم که رئیس جمهور بهتر پاسخ بدهد .

وی افزود: در مجلس بعضی بر این عقیده هستند که نباید این موضوع به قوه قضاییه ارجاع شود، چون جرمی اتقاق نیفتاد و قرار است یکشنبه هفته اینده در این خصوص تصمیم گرفته شود.

رئیس کمسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت:  ما در شرایط که در جنگ اقتصادی هستیم ،تضعیف دولت به نفع نظام نیست و دولت باید کار کند وضعیف شدنش مشکلات را بیشتر خواهد کرد که نظرمقام معظم رهبری هم همین است که به دولت کمک شود .

گرمابی ادامه داد: دولت باید اقتدار لازم را دشته باشد تا در آینده که مشکلاتی بیشتری پیش رو خواهیم داشت بتواند نقش خود را ایفا کند .
 

مشکلات کشور از لحاظ اقتصادی نتیجه سوء مدیریت دولت است


 هاجر چنارانی عضو کمسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی هم در گفتگو با خبرنگار ما  گفت: این همه مشکلات کشور از لحاظ اقتصادی نتیجه سوء مدیریت دولت  است و رئیس جمهور هم نتوانست از خودش دفاع کند.

وی  افزود: گران شدن بی حد و حساب کالا‌ها از جمله لوازم خانگی، وسیله نقلیه و مایحتاج ضروری مردم از جمله ضعیف بودن این دولت می‌رساند.

وی درخصوص رفتن موضوع طرح شده به قوه قضائیه گفت: قوه قضائیه هم باید هر سرسعتر به این موضوع رسیدگی کند و جواب قانع کننده‌ای بدهد و اگر غیر از این شود ما دوباره موضوع را به صورت جدی پیگیری خواهیم کرد.
 
انتهی پیام// س. ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.