سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون وزیر ورزش وارد یزد شد

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزیر ورزش و جوانان برای افتتاح و بازید از پروژه‌های ورزشی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت وارد یزد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ صبح امروز چهارشنبه هفتم شهریورماه به مناسبت گرامیداشت هفته دولت سیدعبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان برای افتتاح چند پروژه عمرانی ورزشی با استقبال مدیرکل ورزش و جوانان استان و جمعی از معاونین این اداره کل و مسؤلین وارد یزد شد.

 احمدی در سفر به استان یزد با حضور در شهرستان تفت ضمن دیدار با مسئولین این شهرستان، زمین چمن مصنوعی سخوید و سپس سالن ورزشی چند منظوره بزک آباد را افتتاح می‌کند.

معاون وزیر ورزش و جوانان پس از افتتاح دو پروژه ورزشی در شهرستان تفت، به شهر یزد عزیمت و از سالن بین المللی در حال ساخت اسکواش بازدید به عمل می‌آورد.

حضور در شورای عالی ورزش همگانی و فرهنگی استان یزد از دیگر برنامه‌های معاون وزیر ورزش و جوانان خواهد بود.

در ادامه سالن ورزشی چند منظوره امید شهر زارچ شهرستان یزد با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان افتتاح می‌شود و سپس دکتر احمدی از چند باشگاه خصوصی ورزشی و سالن در حال ساخت، و سالن‌هایی که کف پوش آن‌ها تعویض شده و یکی از زورخانه‌های شهر یزد بازدید خواهد کرد.

انتهای پیام/ی

سفرمعاون وزیر ورزش به یزد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.