سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری طرح یاوران ولایت در 336 واحد مقاومت بسیج همدان

مسؤول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان همدان گفت: طرح یاوران ولایت در 336 واحد مقاومت بسیج استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ؛ محمد تقی امیدی ‌ساکت، مسؤول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان همدان بیان کرد: طرح یاوران ولایت برای یاد بود شهدای مدافع حرم با شعار «مدرسه انقلابی، دانش‌آموز انقلابی» ویژه دانش آموزان بسیجی در 336 واحد مقاومت بسیج دانش‌آموزی پیشگام اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه آموزش یک‌ هزار نفر از اعضای شورای واحدهای مقاومت بسیج دانش‌آموزی در استان همدان در دو مرحله حضوری و غیرحضوری در حال برگزاری است، افزود: این مهم تا پایان شهریور‌ماه ادامه دارد.

مسؤول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان همدان با بیان اینکه مرحله حضوری این طرح در قالب 10 ساعت آموزشی و به صورت اجرای کارگاه‌های حلقات شجره طیبه صالحین در کنار ارائه دروس و سرفصل عناوین آموزشی که از سوی تهران ابلاغ شده است، عنوان کرد: این طرح‌ها با هدف توانمندسازی دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

امیدی ساکت افزود: با توجه به ایجاد تنوع در مدل‌ها و محتوای آموزشی برخی موضوعات آموزشی و مهارتی در محور فضای مجازی و همچنین محتوای چندرسانه‌ای در قالب پوسترهای آموزشی و موشن‌گرافیک تهیه شده که در اختیار دانش‌آموزان بسیجی قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه از اهداف برگزاری طرح یاوران ولایت دانش‌آموزان بسیجی می‌توان به آشنایی کامل آنها با ماموریت‌های بسیج دانش‌آموزی اشاره کرد، گفت: تمرین تکلیف‌گرا و ولایت‌مدار بودن دانش‌آموزان بسیجی از دیگر اهداف این طرح است.

مسؤول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان همدان از دیگر اهداف برگزاری طرح یاوران ولایت دانش‌آموزان بسیجی را توجه به معنویت، اخلاص و توسل به اهل بیت(ع) در طی انجام مأموریت‌ها و همچنین بالا بردن توانمندی مدیریتی همراه با خلاقیت و ابتکار در واحدهای مقاومت بسیج دانش‌آموزی مدارس استان همدان عنوان کرد.

انتهای پیام/ب

طرح یاوران ولایت در همدان اجرا می شود

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.