سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بروجردی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مردم انتظار ثابت نگه داشتن قیمت‌ها را دارند/نیاز اولیه جامعه تامین معاش است/به کمپین فرزندت کجاست نپیوستم

معاون وزیر کشور دولت اصلاحات گفت:مردم انتظار ثابت نگه داشتن قیمت‌ها را دارند و باید امنیت شغلی آنها حفظ شود.

اشرف بروجردی معاون وزیر کشور دولت اصلاحات در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان, در پاسخ به این سوال که در شرایط فعلی کشور دولت باید چه اقداماتی را در زمینه اقتصاد انجام دهد؛ گفت: مردم انتظار ثابت نگه داشتن قیمت‌ها را دارند و باید امنیت شغلی آنها حفظ شود.

معاون وزیر کشور دولت اصلاحات با بیان اینکه همه این مسائل به اقتصاد خانواده باز می گردد, گفت:از منظر اقتصاد خانواده نیاز اولیه مردم تامین معاش است.

وی با بیان اینکه دولت مطالعات مناسبی در خصوص بحث اشتغال و امنیت فکری انجام داده است, گفت: تولید اشتغال از جمله اولویتهای دولت است.

رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی اضافه کرد: در دولت دوازدهم فعالیت‌ها بر مدار قانون و مقررات صورت گرفته است و در رابطه با تشکل‌های غیردولتی در عرصه اجتماعی و احزاب نیز همه موارد در چارچوب مشخصی انجام می‌شود تا دولت بتواند پاسخگو باشد.

 رئیس کمیته بانوان ستاد انتخابات روحانی با اشاره به کمپین فرزندت کجاست؛ گفت: من به این کمپین نپیوستم چرا که دغدغه اصلی جامعه این مسئله نیست؛ بلکه اولویت اصلی این است که سلامت جامعه و فکری مردم حفظ شود.

بروجردی درباره طرح سوال از رئیس جمهور نیز اظهار کرد: مجلس حق سوال کردن را دارد ولی امیدوارم طرح این سوالات جنبه روشنگرانه‌ای به دنبال داشته باشد.

وی گفت: دوستان ما در مجلس برای تبیین افکار عمومی بایستی طرح مسئله داشته باشند نه اینکه خواسته و مطالبات خود را از طریق طرح سوال از رئیس جمهور انجام دهند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.