سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر بهداشت وارد کرمانشاه شد

وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، امروز جهت انجام چندین عمل جراحی بصورت خیریه در تازه آباد ثلاث باباجانی ، وارد استان کرمانشاه شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی امروز جهت انجام چندین عمل جراحی بصورت خیریه در تازه آباد ثلاث باباجانی ، وارد استان کرمانشاه شد.

سید‌حسن قاضی‌زاده‌هاشمی، وزیر بهداشت‌، درمان و آموزش پزشکی صبح امروز، در کاروان خیریه نورآوران سلامت در تازه‌آباد ثلاث باباجانی وارد استان کرمانشاه شد.

کاروان خیریه نوآوران سلامت از هشت ماه قبل در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه مستقر شده که در این مدت بیش از 9 هزار نفر را ویزیت و از این تعداد 615 نفر توسط چشم‌پزشکان این کاروان تحت عمل جراحی چشم قرار گرفته‌اند که امروز نیز هاشمی در ادامه کار خیرخواهانه این کاروان، چشم تعدادی از بیماران تازه‌آباد ثلاث باباجانی را به‌صورت رایگان جراحی می‌کند.

براساس این گزارش، بازدید و اطلاع از وضعیت مناطق زلزله‌زده استان از دیگر برنامه‌های هاشمی است که در این سفر یک روزه به کرمانشاه گنجانده شده است.

مهم‌ترین دلیل سفر وزیر بهداشت‌، درمان و آموزش پزشکی بحث در خصوص مشکلات حوزه بهداشت و درمان و بررسی آخرین وضعیت بیمارستان‌های منطقه اورامانات است.

بازدید و اطلاع از وضعیت مناطق زلزله زده استان از جمله دیگر برنامه های سفر یک روزه هاشمی به کرمانشاه است.

انتهای پیام/ب

سفر وزیر بهداشت به کرمانشاه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.