سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محفل انس با قرآن و کارگاه غدیر شناسی

مدیر آموزش و پرورش باغملک گفت: محفل انس با قرآن و کارگاه غدیر شناسی در نمازخانه ساختمان اداری آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد.

مختار نیک مقام، مدیر آموزش و پرورش باغملک در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  بیان داشت: محفل انس با قرآن و کارگاه غدیر شناسی با حضور امام جمعه ، مدیر آموزش و پرورش ، معاونین و کارشناسان و فرهنگیان باغملک در نمازخانه ساختمان اداری برگزار گردید.

وی افزود: هفته دولت فرصت مناسبی برای برشمردن خدمات ارزشمند دولت پس از پیروزی انقلاب اسلامی و باید اعتراف کرد که در زمینه آموزشی کارهای بسیار خوبی صورت گرفته است اما در زمینه مسائل تربیتی از ایدئال ها فاصله گرفته ایم که امیدواریم با عقد تفاهم نامه با حوزه علمیه نتیجه مطلوب در مدارس حاصل شود.

حجت الاسلام هاشمی نژاد، امام جمعه باغملک گفت: در آخرین حج بیش از 120 هزار نفر زن و مرد شرکت داشتند که در مهمترین بزنگاه های تاریخ و پیش از پراکندگی مسلمین ، پیامبر در محلی به نام غدیر ، علی علیه السلام را به جانشینی خود برگزید.

وی افزود: همه حجاج در صحرای غدیر طی 3 شبانه روز باقی ماندند تا یک یک با امیرالمونین (ع) بیعت نمایند و پس از آن بود که بنابر آیات قرآن ، امکان انحراف از اسلام واقعی برداشته شد.

انتهای پیام/م

برپایی کارگاه غدیر شناسی در باغملک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.