سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخواست فرانسه از دیپلمات‌های خود برای تعویق سفر به ایران

فرانسه با تکرار ادعاهای اثبات‌نشده پیشین، از دیپلمات‌های خود خواست سفرهای غیرضروری به ایران را تا اطلاع ثانوی به تعویق بیاندازند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه اسکای نیوز در خبری فوری اعلام کرد فرانسه با تکرار ادعاهای اثبات‌نشده پیشین، از دیپلمات‌های خود خواست سفرهای غیرضروری به ایران را متوقف کنند.

شبکه العربیه هم در خبری فوری اعلام کرد فرانسه از دیپلماتهای خود خواست به دلایل امنیتی، سفر خود را به ایران به تأخیر بیاندازند.

در همین ارتباط، خبرگزاری رویترز نیز گزارش داد طبق یک یادداشت داخلی که به دست این خبرگزاری رسیده، فرانسه از دیپلمات‌ها و مسئولان وزارت خارجه خود خواسته است تا تمامی سفر‌های غیرضروری خود به ایران را تا اطلاع ثانوی به علت آنچه "موضع سخت تهران در قبال فرانسه" و نیز "طرح خنثی‌شده یک بمب‌گذاری" خوانده شده به تعویق بیاندازند.

رویترز می‌گوید وزارت خارجه فرانسه و سفارت ایران در این کشور تا این لحظه واکنشی به این خبر نشان نداده‌اند.

تیرماه سال جاری، همزمان با سفر حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران به کشور‌های اروپایی، بلژیک و اتریش اعلام کردند پنج نفر از جمله یک دیپلمات ایرانی را به ظن تلاش برای بمب‌گذاری در نشست سالانه گروهک تروریستی منافقین در پاریس بازداشت کرده‌اند.

گفتنی است پیشتر «بهرام قاسمی» سخنگوی وزارت خارجه ایران اعلام کرده بود که اشخاص دستگیر شده در کشور بلژیک از اعضای شناخته شده و عملیاتی گروهک تروریستی منافقین محسوب می‌شوند و مقامات ایران آمادگی دارند تا با ارائه اسناد و مدارک لازم در جهت روشن ساختن ابعاد واقعی این سناریو، همکاری‌های لازم را به عمل آورند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۵
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۳:۳۵ ۰۷ شهريور ۱۳۹۷
انشاله هیچ کاری نمی تونن بکنن ایران تنهاکشورمسلمان وشیعه هست که حضرت آقاامام زمان(عج)حافضش هست
ناشناس
۲۳:۳۲ ۰۷ شهريور ۱۳۹۷
مکرون ازهمان اولش هم خائن بودازهمراهیش باترامپ معلوم بوداصلااینا به هیچ وجه توفکرحفظ برجام نبوده ونخواهن بود
4040
۱۶:۳۹ ۰۷ شهريور ۱۳۹۷
بیاد داشته با شید پلیس بد = فرانسه
ناشناس
۰۸:۵۲ ۰۷ شهريور ۱۳۹۷
سفارتشوتعطیل کنید
ناشناس
۰۷:۵۲ ۰۷ شهريور ۱۳۹۷
فرانسه هم واسه ما آدم شده.
عباس
۰۷:۴۲ ۰۷ شهريور ۱۳۹۷
چند نکته مهم ۱بحث حمله به سوره ۲ باج گیری ۳ خروج از فرجام ۴ جنگ روانی با هدایت اتاق فکر ی که جدیدا در وزارت امور خارجه امریکا افتتاح شد ۵ خود زنی فرانسه بعد از اینکه هیئت نماینده امریکا نتوانست لیست خارجیهای فراری عضو گروه های تروریستی از سوریه دریافت کند ۶ با توجه به حمایت فرانسه از منافقین تروریست قصد اغتشاش در ایران را دارند ۷.. ۸ ...
ناشناس
۰۵:۵۷ ۰۷ شهريور ۱۳۹۷
اینها نتیجه کوتاه اومدن دولت در برابر اروپاست . این اروپایی ها و آمریکایی ها همه سر و ته یه کرباسن و به خاطر منافع مادیشون دس به هر خیانتی میزنن .
ناشناس
۰۳:۱۷ ۰۷ شهريور ۱۳۹۷
همشه پيشبيني هاي رهبر معظم انقلاب درست از آب در مياد به غرب اعتماد نكنيد
ناشناس
۰۲:۳۴ ۰۷ شهريور ۱۳۹۷
همه از ضعف اقتصادماست
حاج رضوان
۰۱:۲۸ ۰۷ شهريور ۱۳۹۷
ای فرانسه ای فرانسه ای فرانسه خوب میدانی مردم ایران تروریست نیستند اماترورشداند نمیتوانی ونمیفهمی بهترین وزیبادلترین مردم جهان درایران زندگی میکنند.شمافکرمیکنید ماملت ایران نمیدانیم جلسه گروه تروریستی منافقین برای چه مطلبی درکشورشمابرگزارمیشود شمافکرمیکنیدماملت ایران نمیدانیم دستورکارجلسه منافقین باشماچی بوده خوب میدانیم شماتصمیم گرفتید منافقین وتروریستهای فراری ازچنگال قانون ایران راایرانی معرفی کنید به آنان یاددادیدبمب وموادمنفحره حمل کنیدمایعنی پلیس فرانسه شمارابابمب های همراه دستگیرمیکنیم ازشمابازجویی می گیریم بگوییدماایرانی هستیم بدستوردیپلمان ایرانی قصدبمب گذاری درجلسه سران خودمان یعنی منافقین راداشتم چراصحنه سازی میکنید تاازبرجام خارج شوید مردباشید بگوییدنوکر آمریکا هستیم همان پلیس بده هستیم که دربرجام باآمریکاهمراه بودیم که صنایع هواپیماسازی ایرباستان راتحریم وازشمانگیرد ای قاتل بشریت ای قاتل مردم سوریه ای قاتلین مردم یمن ای جنایتکاران همدست آمریکا مرگ به نیرنگتان این شماوهم پیمانانتان تروريست هستید نه ماملت شریف وبزرگ ایران آیااز اربابتان رژیم کودک کش اسرائیل اجازه گرفتید لااقل مردباشید بگوییددرجلسه تروریستهای منافقین چه گذشت.منبعدچه اتهامی میزنید آن تروریستهای منافقین همان داعشی های مستقردرعراق وسوریه هستندباید اعدام شوند نه آزادانه درکشورشماجلسه هماهنگی برای نابودی ایران برگذارکنند.این هم 20سال دیگراینان زنده هستند بعدازآنها بمب وموادمنفحره بدست کدام گروه مخالف مامردم ایران میدهید؟
مصمم
۰۰:۵۷ ۰۷ شهريور ۱۳۹۷
فرانسه از ابتدای انقلاب اسلامی دشمنی و کینه توزی خود را نسبت به جمهوری اسلامی و مردم ایران نشان داده است در دوران دفاع مقدس با دادن سلاحهای جنگی از جمله هواپیماهای جنگی و شناسایی مثل سوپر اتاندارد ، در دشمنی با ملت ایران کم نگذاشت و در قضیه برجام نیز نهایت تلاش خود را کرد که ایران را از حقوق خود محروم سازد و شیطنت های فراوانی کرد در قضیه سوریه هم که یکی از اهداف آن ضربه زدن به ایران اسلامی بود نهایت همکاری را با جریان تروریسم و حامیان و بنیانگذارانش انجام داد خلاصه فهرست دشمنی های فرانسه با ملت ایران دهها کتاب می شود و لذا ما به هیچ وجه از او انتظاری صداقت و دوستی نداریم و آماده مقابله با حماقت های آنها هستیم و در صورت حماقت به یاری خداوند بزرگ چهره شان را به خاک خواهیم مالید .
سعید
۰۰:۴۵ ۰۷ شهريور ۱۳۹۷
سیاست دنیا لحظه ای هست وفقط منافع آنی خود را در نظر دارد .حالا بیاد به خاطر ایران رابطه خودش را با آمریکا خراب کنه تا یک زمانی اگه لازم شد که خودش گرفتار این مسئله بشه ایران از اآنها حمایت کنه برایشان اهمیت نداره اونی که براشون مهمه سود آنی ولحظه ای انسانیت هم در بین کشورها مفهومی نداره چون اگر مفهوم داشت این همه کودک در یمن قربانی خود خواهی های صدام دوم (بن سلمان ) نمی شد
ناشناس
۰۰:۴۳ ۰۷ شهريور ۱۳۹۷
معلوم نیست هدفشون چی
ناشناس
۲۳:۴۰ ۰۶ شهريور ۱۳۹۷
ارتفا جایگاه ایران عزت به پاسپورت ها و ...
علی
۲۳:۲۰ ۰۶ شهريور ۱۳۹۷
دشمنی فرانسه باملت ایزان درهمه دوران سر آمد همه بوده وحتی می توان با دلایل بسیاری فرانسه را خطرناک تر ین وجنایتکارترین کشورها حساب کرد مانباید به این کشور به هیچ عنوان اعتماد کنیم وهمواره باید مواظب خباثتهای این دشمن قسم خورده خودمان باشیم
ناشناس
۲۲:۰۹ ۰۶ شهريور ۱۳۹۷
فرانسه هم قابل اعتماد نیست
ناشناس
۰۷:۲۸ ۰۷ شهريور ۱۳۹۷
معلومه پس چی
ناشناس
۰۸:۴۳ ۰۷ شهريور ۱۳۹۷
درسته
نوید
۲۲:۰۵ ۰۶ شهريور ۱۳۹۷
مسیولین هر چه سریع تر دست برادران فرانسوی را بگیرند و از ان ها بخواهند قطعات پژو چهل سال پیش را به ما بدهند
ناشناس
۲۰:۴۹ ۰۶ شهريور ۱۳۹۷
اینا دنبال بهانه میگردن که یه جوری خودشون رو از برجام بکشن بیرون، چون نمیتونن مقابل آمریکا بایستن
دلسوز
۲۰:۲۶ ۰۶ شهريور ۱۳۹۷
کدام عقل سلیمی قبول میکنه اروپابه خاطر ایران منافعشو با آمریکابه خطربندازه جزدلدادگان غرب خودمان!
ناشناس
۲۰:۱۷ ۰۶ شهريور ۱۳۹۷
فرانسه وبقیه کشورهای اروپایی نوکر و زیرسلطه امریکا هستند اختیاری از خودشون ندارن به امیدشون نشستن اشتباهه
ناشناس
۲۰:۱۷ ۰۶ شهريور ۱۳۹۷
باز میخواد باج بگیره مثه دفعه های قبل پژو های نسل ماقبل تاریخ رو بندازه به ایران
حمید
۱۹:۵۶ ۰۶ شهريور ۱۳۹۷
روحانی دیروز گفت که در مذاکرات تلفنی حرفهای خوبی بین من و آقای مکرون رد و بدل شد پس چی شد ؟!! !
ناشناس
۰۴:۰۸ ۰۷ شهريور ۱۳۹۷
باید به فکر نقشه های امریکا بود
حجت
۱۹:۱۱ ۰۶ شهريور ۱۳۹۷
بهتر چند تا جاسوس کمتر
یاسمن
۱۹:۰۴ ۰۶ شهريور ۱۳۹۷
لطفا منتظر وقت کشی دیگران نباشید ، شرق و غرب دشمن است . دست به زانو بگیرید و با یا علی برخیزید . به اوضاع نابسامان و بهم ریخته برخورد کنید وبا ملت دوست باشید
ناشناس
۱۸:۴۹ ۰۶ شهريور ۱۳۹۷
فرانسه بازهم نقش پلیس بد را بازی کرد . اعتماد نکنیم به لبخند این پلیس بد .خیلی گستاخ شده اند .
ناشناس
۱۸:۳۴ ۰۶ شهريور ۱۳۹۷
به فکر اقتصاد کشور باشید
ناشناس
۱۸:۳۲ ۰۶ شهريور ۱۳۹۷
برجام اروپایی هم کم کم داره نقض روح و جسمش شروع میشه
ناشناس
۱۸:۳۱ ۰۶ شهريور ۱۳۹۷
برای چی اینکارو کردن
ناشناس
۱۸:۳۰ ۰۶ شهريور ۱۳۹۷
آمريکا قصد حمله به سوريه عراق و ايران رادارد
مجید
۰۴:۲۳ ۰۷ شهريور ۱۳۹۷
آمریکا غلط کرد که قصد حمله به ما را دارد.سالهاست که مقامات آمریکایی در حسرت حمله و جنگ با ایران هستند ولی،خیلی خوب میدانند این خواب هرگز تعبیر نمیشود.مدتهاست که میدانند ایران کشوری مانند افغانستان و عراق نیست.ایران سوریه و مردمش نیست که با حمله گروهی مثل داعش یا کشوری مثل آمریکا و متحدانش جمعیت بسیار زیادی از مردمش به خاطر حفظ جان از کشورشان فرار کنند و خود را آواره کشورهایی مثل اروپا کنند.مردم ایران در مواقع تهاجم دشمن،حتی اگر اختلاف شدید سیاسی هم داشته باشند با یکدیگر متحد میشوند و برای کشته شدن در راه وطن افتخار میکنند و هرگز خفت را نمی پذیرند.والسلام
حمید
۱۸:۱۵ ۰۶ شهريور ۱۳۹۷
چی شد پس ؟!!
ناشناس
۱۸:۰۱ ۰۶ شهريور ۱۳۹۷
میگن اروپا برجام رو حفظ کرده فقط دارند وقت کشی میکنن