سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری همزمان طرح‌های بخش کشاورزی مازندران در محمودآباد

۷۹ طرح بخش کشاورزی مازندران با اعتبار ۶۸۵ میلیارد ریال در هفته دولت به بهره‌برداری شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  محمد اسلامی استاندار مازندران پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح همزمان طرح‌های بخش کشاورزی در محمودآباد گفت: اقدامات برای مردم باید پیوسته، هدفمند و با برنامه باشد تا مردم خدمت‌رسانی مسؤولان را احساس کنند.

وی افزود: باید در بخش کشاورزی ایجاد ارزش افزوده بالا را شاهد باشیم.

استاندار مازندران گفت: تجهیز و نوسازی اراضی شالیزاری در بخش کشاورزی یکی از اقدامات مهمی است که نیازمند همکاری مردم است چراکه با اجرای این طرح راندمان تولید افزایش پیدا می‌کند و اگر تولید زیاد باشد دغدغه کشاورزان از واردات برنج را کاهش می‌دهد.

اسلامی افزود: تجهیز و نوسازی اراضی شالیزاری باید با شتاب و سرعت بیشتری انجام شود و در این راستا جهاد کشاورزی تلاش بیشتری برای اجرای این طرح در روستا‌ها داشته باشد.

وی گفت: در بخش کشاورزی باید تنوع فعالیت در روستا‌ها داشته باشیم به گونه‌ای که تحصیل‌کرده‌های ساکن در روستا‌ها تمایل به کشاورزی داشته باشند و امنیت غذایی تا چندین سال آینده پایدار باشد.

رتبه نخست مازندران در جذب اعتبارات اشتغال روستایی

عزیزاله شهیدی‌فر رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران نیز در این مراسم گفت: جهاد کشاورزی مازندران رتبه نخست جذب اعتبارات اشتغال روستایی را در استان و کشور به خود اختصاص داده است.

وی افزود: برای توسعه بخش کشاورزی، تسهیلات ارزان قیمت تحت عنوان وام اشتغال روستایی به روستاییان پرداخت می‌شود و جهاد کشاورزی مازندران توانسته صد درصد سهم خود را از این اعتبارات جذب کند و علاوه بر آن ۲۵ میلیارد تومان مازاد از سایر بخش‌ها مانند صنعت، معدن و تجارت، خدمات و گردشگری را سهم خود کند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: باید اراضی زراعی و باغی استان در راستای تولید، اشتغال و امنیت غذایی حفظ شود.

شهیدی‌فر افزود: یک هزار و ۳۶ هکتار از شالیزار‌های مازندران با اعتبار ۹ میلیارد تومان تجهیز و نوسازی شد.


انتهای پیام/آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.