سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری جشنواره فیلم مستند و کوتاه کشورهای اسلامی در همدان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از برگزاری جشنواره فیلم مستند و کوتاه کشورهای اسلامی در همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ؛علی درویش نژاد، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به  برگزاری جشنواره فیلم مستند و کوتاه کشور های اسلامی در همدان  از برگزاری جشنواره مطبوعات غرب کشور با محوریت همدان برای  نخستین بار در این استان خبر داد.

وی با اشاره به شروع کار خود به عنوان مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  اشاره کرد و ادامه داد: حدود 42روز است تمام تلاشم را در این مدت کوتاه برای خدمت در این عرصه کردم و در این  42روز سعی شد تا مشکلات انجمن های فرهنگی و هنری بررسی و رفع شود.

علی رضا درویش نژاد  به اجرای گذر گاه فرهنگ و هنر در شهر همدان اشاره کرد و اظهار داشت: در این طرح برخی گذرگاه ها و مسیرهای همدان تبدیل به محل اجرای دائمی برنامه های هنری از جمله موسیقی، هنرهای تجسمی و نمایش های خیابانی و دیگر رشته های هنری خواهد شد.

درویش نژاد همچنین به کاهش تصدی گری فرهنگ و ارشاد در امورات فرهنگیر و تفویض اختیار به شهرستان ها اشاره کرد و گفت: در این راستا مجوز کنسرت ها به مدیران شهرستانی واگذار شده است.

وی به رفع مشکلات انجمن های ادبی و هنری اشاره کرد و اظهار داشت: با بررسی و پیگیری های انجام شده  50 درصد گرفتاری های این قشرمرتفع شده است.


انتهای پیام/ا.م

 

 جشنواره فیلم مستند و کوتاه کشورهای اسلامی در همدان برگزار می شود

 

 

 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.