سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدا و سیمای مرکز فارس برتر برترین‌های کشور + تصاویر

صدا و سیمای مرکز فارس با دریافت ۶ تندیس، ۳۰ جایزه و ۱۷ تقدیر برترین مرکز در جشنواره بیست و یکم مراکز استان‌ها را کسب کرد.

داورپناه مسئول روابط عمومی صدا و سیمای مرکز فارس در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ اظهار کرد: کسب عنوان مرکز برتر برترین‌ها در جشنواره بیست و یکم مراکز استان‌های سازمان صدا و سیما، برترین مرکز در حوزه فضای مجازی، برترین مرکز در حوزه خبر در بین شبکه‌های استانی، برترین رادیو استانی در تولید نمایش، برترین مستند خبری، برترین گزارش موضوعی در خبر تلویزیون و مرکز برتر در تهیه برنامه نوجوان سیما از جمله افتخارات هنرمندان فارس در این جشنواره بود.

وی با بیان اینکه در جشنواره بیست و یکم، مرکز فارس با دریافت ۶ تندیس، ۳۰ جایزه و ۱۷ تقدیر، «فارس بر قله افتخار» را برای فارسیان فرهیخته به ارمغان آورد، تصریح کرد: هر ۶ حوزه خبر، فضای مجازی، سیما، صدا، موسیقی و پژوهش خوش درخشیدند و سهرابی مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس تندیس برترین مرکز را از عسکری رییس رسانه ملی دریافت کرد.

داورپناه افزود: هنرمندان و برنامه سازان سومین حرم اهل بیت (ع)، در بیستمین و یکمین جشنواره تولیدات مراکز استان ها، پرچم خوش نقش فارس را بر فراز بلندای هنر و اندیشه برافراشتند.

مسئول روابط عمومی صدا و سیمای مرکز فارس اضافه کرد: ۴ جایزه و ۲ تندیس به معاونت خبر، ۳ جایزه و تندیس مرکز برتر به معاونت فضای مجازی اهدا شد.

وی بیان کرد: همچنین رادیو فارس با کسب ۹ جایزه و ۴ تقدیر پرافتخارترین رادیو در کل کشور شد و تندیس بهترین کارگردانی نمایش رادیویی را آرش جمال الدینی دریافت کرد.

داورپناه ادامه داد: سیمای مرکز فارس با کسب ۸ جایزه یک تندیس و ۶ تقدیر در جشنواره بیست و یکم مراکز استان‌های سازمان صدا و سیما افتخار آفرید و تندیس بهترین برنامه نوجوان با نام گپ در سیما به محسن خلیفه، تندیس گزارش بهترین مستند خبری به سعید پرویزی و تندیس مرکز برتر به صدا و سیمای مرکز فارس، اهدا شد.

وی اظهار کرد: همچنین واحد موسیقی ۲ جایزه و ۲ تقدیر و واحد پژوهش نیز ۳ جایزه دریافت کردند.

انتهای پیام/ن

درخشش صدا و سیمای مرکز فارس  در کشور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.