سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دختران همدانی در مسابقات دو و میدانی کشور درخشیدند

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان ازدرخشش دانش‌آموزان ورزشکار استان در مسابقات دو و میدانی دختران سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ؛ عبدالله جعفری، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به اینکه دانش‌آموزان ورزشکار آموزش و پرورش ناحیه 2 همدان به عنوان نماینده استان در مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دختر کشور خوش درخشیدند، افزود: در ماده پرتاب وزنه دوره متوسطه اول زهرا بختیاری موفق شد مقام اول را کسب کند.

وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات در ماده 800 متر متوسطه دوم و متوسطه اول به ترتیب مریم خوش نیت و پانته آقلی پور به مقام های دوم و سوم دست یافتند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان گفت: آنچه که جامعه امروز از آموزش‌ و پرورش به عنوان نهادی که بهترین استعدادها را در اختیار دارد مطالبه می‌کند شناسایی همه استعدادها در زمینه‌های مختلف به‌ خصوص ورزش است.

جعفری با اشاره به اینکه امروز در مدارس با دانش‌آموزانی مواجه هستیم که به دلیل آپارتمان‌نشینی، کم‌تحرکی و تغذیه نامناسب به شدت مستعد خطر و آسیب هستند، یادآور شد: ممکن است با کوچکترین حرکتی این افراد در معرض آسیب قرار گیرند و حال آنکه این تعداد کم نیستند.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش به دنبال ایجاد محیطی است که بتواند حیات طیبه را برای دانش‌آموزان در کنار آموزش فراهم کند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه برای افزایش سرانه‌ها و فضای ورزشی نیازمند اعتبار هستیم، افزود: خوشبختانه در استان در شرایط مطلوب هستیم هر چند که کمبودهایی احساس می‌شود.

انتهای پیام/ج

 

دختران همدانی در مسابقات دو و میدانی کشور درخشیدند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.