سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به مناسبت هفته دولت؛

پروژه احداث ساختمان پلاتو قروه کلنگ زنی شد

کلنگ احداث ساختمان پلاتو قروه به مناسبت هفته دولت با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان، فرماندار و برخی از مسئولان شهرستان در این شهر به زمین زده شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،جلال قلعه شاخانی، در مراسم کلنگ زنی این پروژه گفت: پروژه ساختمان پلاتو قروه در زمینی به ابعاد ۲۶۵ مترمربع و در یک طبقه شامل سالن تمرین، سالن اجرا و دفتر پلاتو در دست احداث است.
وی اعتبار پیش بینی شده برای این پروژه را ۷۰۰ میلیون تومان برآورد کرد و افزود: از محل اعتبارات سال ۹۶ مبلغ ۱۱۶ میلیون تومان برای این پروژه تخصیص داده شده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان، کمبود فضا‌های فرهنگی در استان را یکی از مسائل و مشکلات هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر برشمرد و خاطر نشان کرد: در همین راستا ساخت ۷ پلاتو در هفت شهرستان استان در دستور کار قرار گرفته است که امروز شاهد کلنگ زنی پروژه احداث ساختمان پلاتو در شهرستان قروه هستیم.
قلعه‌شاخانی به ظرفیت این سالن نمایش نیز اشاره کرد و افزود: سالن پلاتو قروه با ظرفیت ۲۰۰ صندلی تا حدودی مشکلات هنرمندان حوزه نمایش این شهرستان را مرتفع می‌کند که امیدواریم به شرط تامین اعتبار تا پایان سال جاری به بهره برداری می‌رسد.
 فرماندار شهرستان قروه نیز در این مراسم با اشاره به لزوم مقابله با تهاجم فرهنگی و دفاع از ارزش‌های فرهنگی اظهار داشت: در حوزه فرهنگ و هنر برای اعتلای ارزش‌های فرهنگی، هر چه در توان داشته باشیم، دریغ نخواهیم کرد.
موحد امان‌الهی خاطرنشان کرد: کلنگ احداث ساختمان پلاتو قروه باهدف توسعه زیرساخت‌ها و سخت‌افزار‌های فرهنگی در این شهرستان به زمین زده شد و تلاش می‌کنیم که این پروژه را در کم‌ترین زمان به اتمام برسانیم.
انتهای پیام/م

احداث ساختمان پلاتو در شهرستان قروه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.