سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توکلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

کارنامه دکتری ۹۷ امروز منتشر می‌شود

مشاور عالی سنجش آموزش کشور گفت: کارنامه داوطلبان واجد شرایط آزمون دکتری نیمه‌متمرکز سال ۹۷ امروز ۶ شهریور منتشر می‌شود.

حسین توکلی مشاور عالی سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار   حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اظهار کرد: اسامی‌ پذیرفته‌شدگان‌ نهایی آزمون‌ ورودی‌ دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال ۹۷ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در سایت سازمان سنجش اعلام شده است و نتایج مربوط به دانشگاه آزاد اسلامی متعاقباً از طریق سایت سازمان سنجش اعلام خواهد شد.

وی گفت: کارنامه داوطلبان واجد شرایط آزمون‌ دکتری نیمه‌متمرکز سال ۹۷ امروز سه شنبه ۶ شهریور ساعت ۲۰ منتشر می شود و داوطلبان می توانند اعتراض خود را تا ۱۵ شهریور به صورت اینترنتی ارسال کنند.

توکلی ادامه داد: پذیرفته‌شدگان‌ نهایی‌ هر یک‌ از کدرشته محل‌های‌ تحصیلی برای اطلاع از تاریخ و مدارک لازم برای ثبت‌نام ابتدا به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه یا موسسه محل قبولی مراجعه کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش مطرح کرد: در صورت نبود برنامه زمانی خاص در پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه، پذیرفته‌شدگان باید در یکی از روزهای چهارشنبه هفتم شهریور و یا شنبه ۱۰ شهریور با توجه به شرایط و ضوابط اعلام شده برای ثبت‌نام‌ به دانشگاه و یا موسسه آموزش عالی ذیربط مراجعه کنند.

انتهای پیام/

زمان انتشار کارنامه دکتری ۹۷

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Sm
۱۳:۴۴ ۰۶ شهريور ۱۳۹۷
سلام

لطفا از ایشون بپرسید اگه اذیت نمیشید بعد از ۴ ماه جواب ازمون ارشد ۹۷ رو اعلام بفرمایید استرس هم حدی داره خسته شدیم به ولله