سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی فرمانده یگان حفاظت دادگستری مازندران

سرهنگ ندایی به عنوان فرمانده یگان حفاظت دادگستری مازندران معرفی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ غلام رضا یزدان پناه فرمانده یگان حفاظت قوه قضاییه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده یگان حفاظت دادگستری مازندران گفت: یگان حفاظت قوه قضاییه تقریبا بیش از ۴ سال در قوه قضاییه تشکیل شده است که دارای ۷ هزارو ۶۰۰ نفر نیرو در سراسر کشور است.

وی افزود: بیش از ۳ هزار ۵۶۵ اماکن اعم از تمام ساختمان‌های قوه قضاییه و سازمان‌ های وابسته به دستگاه قضایی در کشور را تحت پوشش یگان حفاظت قرار دادند.

سرهنگ یزدان گفت: طبق آمار اعلام شده روزانه بیش از ۲ میلیون نفر به دستگاه قضایی مراجع می‌ نمایند که با دیدگاه‌ ها و فرهنگ‌ های مختلف است.

وی به موضوع رفتار شاسیته نسبت به کارکنان قضایی و اداری توسط یگان حفاظت تاکید کرد و افزود: حرمت و شان مسئولان قضایی باید به نحو احسن حفظ شود.

فرمانده یگان حفاظت قوه قضاییه به موضوع تکریم مراجعان به دستگاه قضایی سراسر کشورتوسط یگان حفاظت تاکید کرد و گفت: رفتار مناسب و پسندیده توسط یگان نسبت به مراجعان دستگاه قضایی باعث افزایش رضایت مندی و اعتماد به دستگاه قضا می‌شود.

نبی الله مسلمی پطرودی رییس حفاظت و اطلاعات دادگستری مازندران افزود: هدف از تشکیل یگان حفاظت تأمین و استقرار نظم و امنیت در محدوده مجتمع‌های قضایی است.

وی افزود: مازندران دارای ۳۳ حوزه قضایی و ۵۴ ساختمان است که یگان حفاظت باید این مکان‌ ها را مورد حفاظت قرار دهند.

رییس حفاظت و اطلاعات دادگستری مازندران به بخشی از وظایف ضابطان قضایی توسط این یگان اشاره کرد و گفت: حفاظت از کارکنان، اماکن، تأسیسات، اموال، اسناد و مدارک، کنترل مبانی ورودی و خروجی، برقراری انتظامات داخلی، تأمین انتظامات برای همایش‌ها و مراسم و حفاظت از شخصیت‌ ها و مقامات از وظایف این یگان است.

حجت الاسلام سید مرتضی موسوی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری مازندران گفت: خدمت گزاری صادقانه و خالصانه در پرتو منویات و دستورات ائمه معصومین از جمله وظایف همه مردم و مسئولان است.

وی به اخلاق کارگزاران در سیره معصومین و ائمه اشاره کرد و افزود: بر مبنای سخنان امیرالمومنین علی علیه السلام همه مسئولین و کارگزاران جامعه مانند پدری مهربان و دلسوز برای مردم آن جامعه هستند و رابطه کارگزاران باید رابطه پدر و فرزندی با مردم جامعه باشد.

در پایان این مراسم از زحمات سرهنگ غلامی تقدیر وسرهنگ ندایی  به سمت فرمانده یگان حفاظت دادگستری مازندران منصوب شد.

انتهای پیام/ م

برگزاری مراسم تودیع و معارفه فرمانده یگان حفاظت دادگستری مازندران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.