سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طحان‌پور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

لوازم خانگی مشمول قیمت گذاری نیست

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تهران گفت:لوازم خانگی مشمول قیمت گذاری نیست. دلیلش این است که عرضه بیش از تقاضا است و دارند کالاها را اعتباری می دهند به همین علت مشمول قیمت گذاری نیست.

محمد طحان‌پور رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار  صنعت، تجارت و کشاورزی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره احتکار لوازم خانکی کشف شده اظهار کرد: هم اکنون لوازم خانگی کشف شده در حال بررسی است و مقرر شده سازمان صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تهران بر نحوه بررسی آن نظارت داشته باشند.

وی، از تشکیل کارگروه نظارت بر لوام خانگی احتکار شده در انبار‌ها  خبر داد و گفت: باید همه کالا‌ها بین مردم و مصرف کننده واقعی توزیع شود.


بیشتربخوانید: ثبت اطلاعات خرید و فروش راهکار ساماندهی بازار خودرو/نهادهای نظارتی سکوت کرده اند 


طحان‌پور، با اشاره به توقف واردات برای حمایت از تولید داخل تصریح کرد: برای حمایت از تولید داخل، کالاهای وارداتی نباید 40 تا 50 درصد افزایش قیمت داشته باشد.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تهران، از وضعیت قیمت‌گذاری لوازم خانگی گفت: با توجه به آنکه شرکت‌ها به صورت هفتگی قیمت لوازم خانگی را افزایش می‌دهند، مغازه‌داران و فروشندگان لوازم خانگی باید لیست قیمت شرکت‌ها را به اتحادیه عرضه کنند.

طحان‌پور، با بیان اینکه بسیاری از صنایع همچون مس، فولاد و غیره دولتی هستند، گفت: هم اکنون، مواد اولیه همه کارخانجات از قبیل، مس، فولاد، آلومینیوم و مواد پتروشیمی دولتی است، بنابراین با افزایش قیمت مواد اولیه کارخانجات تولیدی هم قیمت تولیدات خود را افزایش می‌دهند.

انتهای پیام/

تشکیل کارگروه نظارت بر لوام خانگی احتکار شده در انبار‌ها

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.