سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری برنامه های متنوع جشن عید غدیر در بقاع شاخص استان زنجان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از برگزاری جشن عید عید غدیر در بقاع شاخص استان زنجان خبر داد.

حجت‌الاسلام جعفر جنتی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان گفت: نزدیک به  40 برنامه‌ مختلف دردهه ولایت در بقاع متبرکه و شاخص استان برگزار شد .

حجت الاسلام جنتی  همچنین از اعزام   20 مبلغ از قم با هدف تبلیغ و  ترویج معارف غدیر همزمان با دهه ولایت به استان زنجان  خبر داد.

وی با بیان اینکه مراسم روز عید غدیر نیز با حضوربا شکوه مردم ولایی استان در بقاع متبرکه و شاخص استان برگزار خواهد شد افزود: این مراسم به صورت ویژه  روز پنج‌‎شنبه از ساعت 18 عصر با سخنرانی دکتر حمید حیدری فرد و با مدیح سرای حاج حسین نقیلو حاج علی حیدری در آستان مقدس امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان برگزار خواهد شد.

  مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان به برگزاری مسابقه ماه ولایت اشاره کرد و  افزود:در روز عید غدیر کتابچه هایی با این عنوان در بین  شرکت کنندگان پخش می شود که علاقه‎مندان می‌توانند جواب سوالات موجود در صفحه آخر این کتاب  را به شماره 30004135 ارسال کنند.

وی افزود: جوایز این مسابقه شامل کمک هزینه سفر به عتبات عالیات؛ سفر به مشهد مقدس و قلم قرآنی گویای هوشمند و ده‌ها جایزه ارزشمند دیگر است.

حجت الاسلام جنتی همچنین به برگزاری مسابقه طرح های مفهومی ماه ولایت نیز اشاره کرد  و گفت: شرکت در این مسابقه  از طریق فضای مجازی صدا و سیمای مرکز اشراق امکانپذیر است.

انتهای پیام/ن

 

جشن غدیر در زنجان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.