سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در روز عید سعید غدیر؛

طرح اطعام غدیر در قم اجرا می شود

مدیر خزانه داری و نذورات آستان کریمه اهل بیت(س)گفت:طرح اطعام غدیر با مشارکت‌ مردمی در قم اجرا می‌شود.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛افسای،مدیر خزانه ‌داری و نذورات آستان مقدس حضرت کریمه اهل‌ بیت (س)اظهار کرد: در طرح اطعام غدیر،40هزار پرس غذا تهیه و هم زمان با روز عیدغدیر، در میان زائران حرم مطهر، مسافران، زیارت اولی ها و نیازمندان استان توزیع می شود.

وی افزود:همانند سال های گذشته، با مشارکت مردم و دریافت نذورات این طرح اجرا می شود،افراد علاقه مند  می توانند به دفاتر هدايا و نذورات آستان مقدس حضرت معصومه(س) يا به پايگاه اينترنتی NAZR.AMFM.IR مراجعه و يا کد *741*251# را با تلفن همراه خود شماره گيری کنند.

افسای خاطرنشان کرد: افراد در صورت نياز می توانند با برقراری تماس با شماره تلفن02537175375 از جزئيات بيشتر طرح اطعام غدير آگاه شوند و در اين طرح مشارکت کنند.

 بر اساس این روایات، غذا دادن به یک مؤمن در روز عید غدیر، ثواب اطعام یک میلیون پیامبر و صدیق (و در راس آن ها خود ائمه معصومین) و یک میلیون شهید (و در رأس آن ها حضرت عباس (ع) و شهدای کربلا) و همچنین یک میلیون فرد صالح در حرم خداوند را دارد. همچنین در روایت دیگری هم آمده است که غذا دادن به یک نفر در این روز مانند غذا دادن به همه پیامبران و صدیقان است به گونه ای که امام صادق (ع)، این روز را به عنوان روز «اطعام الطعام» نامیده اند.

 

انتهای پیام/ش

ویژه برنامه های آستان مقدس حضرت معصومه(س)در روز عید غدیر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.