سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

42 طرح در هفته دولت در گلپایگان به بهره‌برداری می‌رسد

فرماندار گلپایگان گفت:در هفته دولت 42 طرح به بهره‌برداری می‌رسد که مهم ترین آن آبرسانی به 19 روستای شهرستان از محل تصفیه‌خانه است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسین یارمحمدیان فرماندار گلپایگان  در نشست با خبرنگاران به مناسبت هفته دولت با تبریک هفته دولت  اظهار کرد: آرامش و امنیت امروز جامعه مدیون فداکاری و ایثارگری شهدای جنگ تحمیلی در دوران هشت سال دفاع مقدس در مقابل دشمن متجاورز است.

وی افزود: امروز با توجه به نوسانات مختلف در کشور و فشارهای اقتصادی دشمنان، اما با حمایت مردم انقلاب در آستانه چهلمین سال قرار دارد.

فرماندار گلپایگان با اشاره به این‌که پست مدیریت برای هیچ مسؤولی ماندگار نیست، تصریح کرد: مدیران باید از فرصت‎ها به نحو احسن در انجام فعالیت‎های اقتصادی، اجتماعی، عمرانی، سیاسی و عمومی خدمت‌رسانی کنند.

وی گفت: تمام جلسات معوق مانده در شهرستان گلپایگان جبران شده است و وضعیت شهرستان به لحاظ برگزاری جلسات و برنامه‌های مختلف در سطح استان نرمال است.

یارمحمدیان با اشاره به این‌که از 12 مکان بوم‌گردی در شهرستان تنها دو مکان مجوز دارد و باید مابقی مجوز دریافت کنند، گفت: به صورت میدانی با مسؤولان دستگاه‌های مختلف در روستاها حضور رسانده و از نزدیک مشکلات مردم را جویا و مسؤول مربوط مکلف به بررسی و اقدام برای رفع مشکلات می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور بودجه‌های تملک دارای شهرستان بالای 68 درصد کاهش داشته است، تنها ابزار خدمت و جبران مشکل کمبود اعتبارات همت مضاعف و استفاده از تفکر است.

فرماندار گلپایگان گفت: شهرستان از لحاظ مدیریت در انجام فعالیت‌ها در وضعیت خوبی قرار دارد تاجایی که مورد تقدیر استان قرار گرفته‌ایم.

وی تأکید کرد: از مدیران شهرستان حمایت و انرژی خود را برای تغییر مدیران استفاده نخواهم کرد و تنها در انتصاب پست مدیریت نیروی جوانان را انتخاب می‌کنم تا شکاف نسلی در نظام به وجود نیاید، بکارگیری و انتصاب نیروهای جوان در پست مدیریت از تکالیفی که از سوی رهبر معظم انقلاب سفارش شده است.

یارمحمدیان تأکید کرد: بدون داشتن معاینه و صدور گواهی فوت از سوی پزشک قانونی نباید هیج فردی فوت شده‌ای دفن شود.

وی با بیان این‌که درگاه سرمایه‌گذاری شهرستان راه‌اندازی شده است، گفت: مدیران که ریسک‌پذیر نیستند یک آسیب برای شهرستان هستند، باید سیستم اداری متحول شود.

فرماندار گلپایگان از بازدید سرزده در ادارت شهرستان در نخستین ساعت اداری خبرداد و گفت: دستگاه فرمانداری به دنبال اجرای وظایف ذاتی و قانونی است.

وی اظهار کرد: برای جلوگیری از ترافیک شهری فرهنگ استفاده از دوچرخه به جای خودرو در شهرستان باید نهادینه شود، مسؤولان و مدیران شهرستان باید پیشرو در استفاده از دوچرخه به جای خودرو باشند.

یارمحمدیان گفت: سازمان‌های مردم نهاد در شهرستان باید تقویت شوند زیرا حلقه اتصال مردم و حکومت هستند، سازمان‌های مردم نهاد و تشکل‌های مردمی باید افزایش پیدا کند.

وی تصریح کرد: فرهنگ و ظرفیت نقدپذیری باید در مدیران شهرستان نهادینه شود، با رعایت مصالح ملی مانند قدرت، ثروت  و منزلت اجتماعی در عرصه بین‌الملل باید صورت گیرد.

فرماندار گلپایگان خاطرنشان کرد: سامانه کارا از سوی دولت راه‌اندازی شده است، کارشناس فرمانداری گلپایگان جوابگوی دریافت تسهیلات اشتغال از سوی سامانه کارا است، با دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی فراهم شدن زمینه اشتغال برای افراد جویای کار ارزشمند است.

وی گفت: با برگزاری جشنواره کباب در گلپایگان 7 درصد فروش کباب در شهرستان افزایش داشته است که نشانه افزایش اعتماد عمومی در بین مردم است.

یارمحمدیان گفت: مدیران نباید درگیر روزمرگی شوند، تصمیم‌گیری باید از سوی مدیران و تصمیم‌سازی از سوی مردم و خبرنگاران صورت گیرد.

وی اظهار کرد: در هفته دولت 42طرح  به بهره‌برداری می‌رسد که مهم ترین آن آبرسانی به 19 روستای شهرستان از محل تصفیه‌خانه است.

فرماندار گلپایگان گفت: در دولت تدبیر و امید 47 میلیارد تومان اعتبار از سوی دولت برای اتمام پروژه تصفیه خانه، انتقال آب به شهر گلپایگان، گوگد و گلشهر و همچنین آبرسانی از طریق 8 هزار و 850 مترمربع لوله‌گذاری به 19 روستای شهرستان متقبل شده است.

 

انتهای پیام/م

 

نشست خبری فرماندار گلپایگان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.