سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتصاب دبیر سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اروند

با صدور حکمی از سوی دبیر سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان ، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند به سمت دبیری این جشنواره در منطقه آزاد اروند منصوب شد .

همایون قنواتی دبیر سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اروند در تشریح برگزاری این جشنواره در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛گفت :سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اروند از تاریخ ۱۰ شهریور الی ۱۴ شهریور ماه در محل سینما مهر آبادان برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این جشنواره همه روزه دو سانس ۱۹ و ۲۱ فیلم‌های برتر کشور‌های مختلف را به نمایش خواهیم گذاشت و خانواده‌ها می‌توانند از این فرصت برای استفاده فرزندان خود بهره ببرند.

دبیر سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اروند به اسامی فیلم ها‌ی جشنواره اشاره کرد وادامه داد: فیلم‌های؛ شازده کوچولو، ضربه فنی، اردک لی، مرغ فلفلی، لکنت، سوم شخص غایت، آهوی پیشونی سفید ۲، قهرمان کوچک، پرنسس طلسم شده و آخرین داستان برای علاقمندان برگزیده شده است که در سینما مهر آبادان پخش خواهد شد.

قنواتی به همکاری ادارات، سازمان و بخش‌های مختلف در برگزاری این جشنواره اشاره کرد و گفت:: معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد اروند، بنیاد سینمایی فارابی، سینما مهر آبادان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند، شهرداری آبادان، سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در برگزاری سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در منطقه آزاد اروند همیاری و همکاری داشتند.

انتهای پیام/ د

  دبیر   جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان منصوب شد

برچسب ها: سینما ، جشنواره
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.