سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آماده سازی راه‌ها برای تردد زائران اربعین

مدیر کل حمل و نقل پایانه‌ها و راهداری خوزستان از روکش شدن ولکه گیری ۳۰۰ کیلومتر راه برای اربعین امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلام عباس بهرامی نیا، مدیر کل حمل و نقل پایانه ها و راهداری خوزستان گفت: لکه گیری و روکش آسفالت، در مسیرهای اهواز-سوسنگرد، اهواز-هویزه، سوسنگرد-بستان، اهواز-خرمشهر، جاده امام صادق و نیز جاده آبادان به مناسبت اربعین در حال انجام بوده و برنامه ریزی شده تا پیش از ماه محرم به پایان برسد.

وی افزود: پاکسازی حاشیه و بین لاین راه ها، اصلاح شیب شیروانی ها، تکمیل تابلو و علایم راهنمایی و رانندگی و تعمیرات گارد ریل نیز از جمله کارهایی است که در روزهای اربعین در دستور کار قرار دارد.

مدیر کل حمل و نقل پایانه ها و راهداری خوزستان بیان کرد: کار دیوار کشی پایانه چذابه نیز در دستور کار قرار دارد تا پایانه ای محصور داشته باشیم  که مسافران به ویژه در برگشت، بدون دغدغه و با اطمینان به پایانه ها مراجعه کنند.

بهرامی نیا گفت: حمل و نقل پایانه ها تنها وظیفه نگهداری و تعیر راه ها را داشته و در صورتی که کار ساخت برخی راه های ناتمام منتهی به مرزهای شلمچه و چذابه تا پیش از اربعین به پایان برسد، این اداره نیز کارنصب علائم و تابلوها را انجام می دهد.

وی با اشاره به تردد زائران اربعین از مرزهای خوزستان ادامه داد: در سال های گذشته تردد بیش از نیمی از زائران عتبات عالیات از مرزهای چذابه و شلمچه صورت گرفته و امسال نیز با اتکا بر این تجربه، در حوزه پایانه ها و بحث امکانات از جمله سالن های مسافربری و سرویس های بهداشتی و سالن های مسافربری آمادگی کامل وجود دارد.

انتهای پیام/م

تلاش برای تسهیل تردد زائران اربعین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.