سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو شورای اسلامی شهر شیراز:

هفته دولت امسال از حال و روز خوبی برخوردار نیست/مسئولان پای حرف دل مردم بنشینند

عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: هفته دولت امسال در شرایطی در حال سپری است که بر خلاف سال‌های بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی جامعه از حال روز خوبی برخوردار نیست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سیروس پاک فطرت عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: شرایط کنونی کشور و به ویژه آشفتگی‌های اخیر بازار ارز، طلا و خودرو، مسکن و تأثیرات آن بر اقتصاد جاری کشور و به خصوص زندگی روزه مره، اوضاع معیشت مردم را ملتهب کرده است.

وی افزود: برنامه‌های هفته دولت با محوریت مردم بودن و در کنار آنان بودن مورد توجه مسئولین قرار گیرد، بنابراین در کنار تجلیل‌ها و کلنگ زنی‌ها و روبان چینی مدیران، فرصتی هم پای حرف دل مردم بنشینند و در حد مقدورات گره‌ای از کار آن‌ها باز کنند.

پاک فطرت ادامه داد: اگر میخواهیم کشور را از وضعیت فعلی نجات دهیم یک راه آن سپردن اداره امور کشور به دست نیرو‌های مؤمن و انقلابی و متخصص و نیز بهره گیری و عمل به شیوه‌های مدیریتی انقلابی است.

وی در ادامه، از ابتکار عمل گرائی حضرت آیت الله دژکام نماینده محترم، ولی فقیه و امام جمعه معزز شیراز سپاس گذاری کرد و اظهار داشت: ایشان بعد از ادای نماز پر فیض جمعه هر هفته ساعاتی را در همان مکان پای درد و دل مردم می‌نشینند و پاسخگوی چهره به چهره مردم هستند، و این در حالی است که هنوز مردم برای دیدن روی مبارک بعضی از مدیران بعضأ هفته‌ها و ماه‌ها در نوبت هستند و پشت درب‌های بسته منتظر می‌مانند.

در هفته دولت در عمل پیرو رجایی و باهنر باشیم

سید احمدرضا دستغیب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز هم با اشاره به هفته دولت، گفت: این روز‌ها انگار با زندگی ساده محمد علی رجایی رئیس جمهور فقید بیش از پیش غریبه ایم و تجمل گرایی، میل به رقابت‌های ناصحیح و به دور از اخلاق اسلامی، خود بزرگ پنداری و دوری از خرد جمعی و خویشاوند پرستی آفاتی است که امروز درخت تنومند مدیریت کشور را هدف قرار داده است.

وی ادامه داد: مباد روزی که ستون مدیریت کشور در گردباد امیال شخصی گرفتار آید و متزلزل شود که آن زمان نمی‌توان به پایداری ساختمان انقلاب در برابر حوادث مختلف امیدوار بود.

دستغیب ادامه داد: دولت جمهوری اسلامی بیش از هر زمان به وجود مدیرانی از جنس رجایی و باهنر و البته فارغ از شعار‌ها و تبلیغات نیازمند است.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: زندگی رجایی گونه مدیران مردم را به آینده انقلاب و نظام امیدوار می‌کند و دسترسی به حکمرانی خوب را تسهیل می ­بخشد، همچنین راه رجایی مطلوب مدیریت انقلاب و مردم محور است و فاصله گرفتن از آن، نظام را از آرمان­های خود دور می­ سازد.

دستغیب اضافه کرد: امید است در هفته دولت نه با شعار که با عمل به افکار و اندیشه­‌های رجایی و باهنر نزدیک شویم.
انتهای پیام/ر

برچسب ها: هفته دولت ، شورای شهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.