سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا - اندونزی؛

برخواه: بهداد در رقابت‌های وزنه برداری آسیا مردانه جنگید

سرمربی تیم ملی وزنه برداری کشورمان گفت: سلیمی برای حضور در بازی‌های آسیای تمرینات سختی داشت و در آخر مردانه جنگید.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدحسین برخواه سرمربی تیم ملی وزنه برداری کشورمان بعد از قهرمانی و نایب قهرمانی بهداد سلیمی و سعید علی حسینی در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا گفت: به تمام مردم کشورمان تبریک می‌گویم. مردم ما باید به این ۲ قهرمان با غیرت افتخار کنند، چون عالی کار کردند و باعث خوشحالی مردم شدند.

وی افزود: به هر ۲ وزنه بردار خسته نباشید می‌گویم، بهداد مردانه جنگید. او تمرینات سختی داشت و پرتلاش و قوی ظاهر شد. او امروز هم خوب جنگید بهداد در چند ماه گذشته حال خوبی نداشت این را الان که مسابقات تمام شده است می‌گویم. خدا را شکر می‌کنیم هر دو قهرمان ما خوب کار کردند.

محمد حسین برخواه در ادامه گفت: دیدید در چند سال اخیر با بهداد چطور رفتار کردند. در حرکت اول که بهداد روی تخته می‌رفت، به او گوشزد کردم حواست باشد داور‌ها منتظر یک خطا از تو هستند.

وی درباره سعید علی حسینی هم تاکید کرد: سعید هشت سال از وزنه برداری دور بود و زحمت زیادی کشید تا به این جایگاه برسد. او امروز غیرت کرد و مدال نقره گرفت.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران در پاسخ به این سوال که با رفتن بهداد سلیمی چه کسی جایگزین او می‌شود، تاکید کرد: ما علی داوودی و چند نفر ورزشکار را در سنگین وزن داریم و جای نگرانی نیست. در مسابقات قبل به آن‌ها میدان داده ایم. امیدوارم که جای ملی پوشان را پُر کنند.


بیشتر بخوانید: سجادی: سلیمی یک نابغه در وزنه برداری است


انتهای پیام/

به هر 2 وزنه بردارمان تبریک می گویم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.