سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آموزش سبک زندگی ایرانی- اسلامی در مدارس

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: باید سبک زندگی ایرانی- اسلامی در مدارس آموزش داده شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان در نشست کمیته همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش استان گفت: حوزه‌های علمیه باید در آموزش مهارت‌های زندگی و مسایل دینی یار و مددکار آموزش و پرورش باشد و باید سبک زندگی ایرانی- اسلامی در مدارس آموزش داده شود.

وی بر کاربردی شدن مصوبات نشست کمیته همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش تاکید کرد و افزود: برگزاری جلسات و نشست‌ها تنها چاره ساز نیست، بلکه باید همکاری روحانیان با آموزش و پرورش در تربیت دانش آموزان را در رفتار این قشر آینده ساز دید.

همچنین در این نشست تخصصی، نادر جهان آرای مدیر کل آموزش و پرورش گیلان نیز با بیان اینکه ۴۰۰ مبلغ دینی با آموزش و پرورش همکاری می‌کنند گفت: اجرای طرح همیاری با دانش آموزان تیز هوش، مشارکت در پژوهش‌های علمی - فرهنگی و مشاوره‌های خانوادگی و اجتماعی از جمله برنامه‌های مبلغان در آموزش و پروش است.

حجت الاسلام والمسلمین انصاری مدیر حوزه‌های علمیه گیلان نیز گفت: برای مقابله با جنگ نرم دشمنان افزایش تعامل حوزه‌های علمیه و مدارس برای تربیت اسلامی دانش آموزان ضروری است.

 

انتهای پیام/م.ع

تاکید نماینده ولی فقیه در گیلان بر آموزش سبک زندگی ایرانی- اسلامی در مدارس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.