سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

23 روستای شهرستان بیله سوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: پروژه گازرسانی به 23 روستای شهرستان بیله‌سوار با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری رسید .

فیروز خدایی، مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل صبح امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،اظهار داشت: هفته دولت فرصتی مناسب برای بازتاب موفقیت‌ها و دستاوردهای دولت و نظام اسلامی بوده و باید تلاش کنیم از این فرصت به نحوی شایسته و موثر استفاده کرده و خدمات دولت را به مردم اطلاع‌رسانی کنیم.

وی افزود: آن گونه که آمارها نشان می‌دهد در دولت یازدهم خدمات ارزشمندی در زمینه توسعه گازرسانی به مناطق روستایی، صنایع و افزایش شمار مشترکان گاز در سرتاسر میهن اسلامی و استان انجام شده است به طوری که  استان اردبیل در این سال‌ها به کارگاه بزرگ توسعه خدمات و فعالیت‌های زیربنایی تبدیل شده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل بیان کرد: پروژه گازرسانی 23 روستای شهرستان بیله‌سوار با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری رسید که با افتتاح این پروژه‌های گازرسانی بیش از 340 خانوار روستایی شهرستان بیله‌سوار از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند.

خدایی از بهره‌مندی تمامی روستاهای بالای 20 خانوار استان اردبیل از نعمت گاز طبیعی با بهره‌برداری از پروژه‌های در دست اجرا خبر داد و تصریح کرد: تاکنون 456 هزار مشترک در سطح استان اردبیل از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده‌اند که با بهره‌برداری از پروژه‌های گازرسانی شاهد افزایش تعداد مشترکان این شرکت خواهیم بود.

انتهای پیام/ع

گازرسانی به روستاهای استان اردبیل

 

برچسب ها: گازرسانی ، هفته دولت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.