سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمایت از طرح های اشتغالزا در حوزه دام، طیور و آبزیان

مدیرکل دامپزشکی کرمانشاه ، حمایت از طرح های اشتغالزا در حوزه دام، طیور و آبزیان را از جمله اولویت های این اداره کل در استان اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه پرور مدیرکل دامپزشکی کرمانشاه در نشست با کارکنان دامپزشکی به مناسبت هفته دولت و روز کارمند بر رفع موانع و مشکلات تولید و اشتغال تاکید کرد و افزود: در این موقعیت حساس یکی از اولویت های مهم دامپزشکی استان حمایت از طرح های اشتغال زایی و بهبود وضعیت معیشت بهره برداران و دانش آموختگان دانشگاهی است.

وی تاکید کرد که حمایت و اقدام های اداره کل دامپزشکی در حفظ سرمایه های دامی منطقه و ارتقاء بهداشت عمومی تاثیرگذار خواهد بود.

وی با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، فعالیت های این اداره کل را ارزنده، مثبت و رو به رشد عنوان کرد و گفت: دامپزشکی استان در یک سال اخیر با تمام توان رسالت های خطیر و ذاتی خود را به نحو مطلوب انجام داده که این مدیون تلاش و کوشش یکایک همکاران است.

پرور با بیان اینکه بخش زیادی از وقت و عمر ما در کنار هم و برای انجام امور محوله اداری گذرانده می شود ، بیان داشت: باید سعی کنیم با دلسوزی، همدلی، در فضایی صمیمی فعالیت کنیم و در همه امور اصولی اعم از، تکریم ارباب رجوع، صداقت، امانتداری، صرفه جویی در مصرف و داشتن وجدان کاری را سرلوحه کارهایمان قرار دهیم.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

نشست مدیر کل دامپزشکی با کارکنان دامپزشکی به مناسبت هفته دولت

 

 

 

برچسب ها: پزشکی ، سلامت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.