سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عربده کشان سراب نیلوفر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: افرادی که با عربده کشی و تهدید شهروندان در سراب نیلوفر ایجاد رعب و وحشت کرده بودند، توسط پلیس دستگیر شدند.

حسین براری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه گفت : به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره عربده کشی و اخلال در نظم و امنیت عمومی در سراب نیلوفر بلافاصله ماموران پاسگاه جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل مشاهده شد که 4 نفر با عربده کشی و شرب خمر باعث اخلال در نظم عمومی شده اند که بلافاصله ماموران با اقتدار وارد عمل شده و در عملیاتی ضربتی همگی آن ها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: متهمان با تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

سرهنگ براری تاکید کرد: پلیس با اقتدار کامل با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی برخورد می کند و هرگز اجازه نخواهند داد که عده ای هنجار شکن امنیت شهروندان را به مخاطره بی اندازند.

وی اعلام کرد: برخورد با هنجار شکنان و ارازل و اوباش همواره در دستور کار انتظامی شهرستان کرمانشاه قرار دارد و این افراد بدانند در صورت هر گونه قانون شکنی و بی نظمی با برخورد قاطع شدت عمل پلیس مواجه خواهند شد.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی

 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.