سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح جام باشگاه‌های کتاب در اردکان از فردا

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردکان از اجرای طرح جام باشگاه کتاب در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ نسرین سبحان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردکان با اشاره به اجرای طرح جام باشگاه کتاب در اردکان گفت: این طرح  به مناسبت هفته دولت فردا در اردکان کلید خواهد خورد در این طرح قریب به ۱۲۰ تسهیلگر آموزش خواهند دید.

سبحان با اشاره به اینکه تسهیلگران از مربیان کانون پرورش فکری، موسسات فرهنگی، آموزش و پرورش، اعضای فعال کانون‌های فرهنگی مساجد و مهد‌های کودک سطح شهرستان انتخاب شده اند افزود: در این طرح مروجان و علاقه‌مندان به کتاب نیز به صورت گسترده حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: این طرح ما را برای رساندن به پایتخت کتاب یاری خواهد کرد که امسال استان یزد جزء برترین‌ها در عرصه کتاب و کتابخوانی و به عنوان پایتخت کتاب ایران معرفی شود.

سبحان گفت: توانایی خواندن یکی از مهمترین و اساسی‌ترین مهارت‌های دنیای امروز است که برای داشتن ارتباط با جامعه امروز ضروری است، خواندن کتاب موجب افزایش تخیل در افراد می‌شود و میزان خلاقیت در کار‌ها را بالابرده و باعث پیشرفت کشور می‌شود. 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردکان افزود: ایجاد طرح‌های کتابخوانی و آشنا کردن مردم با کتاب زمینه ساز آینده‌ای بهتر برای کشور خواهد بود.

وی گفت :این طرح با هدف ترویج و رشد و ارتقاء کتابخوانی و برنامه ریزی برای آشنا کردن کودکان و نوجوانان به کتاب و کتابخوانی انجام می‌شود.

انتهای پیام/ی

شروع کارگاه‌های آموزشی طرح جام باشگاه‌های کتاب در هفته دولت

برچسب ها: کتاب ، وزارت ارشاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.