سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در ایلام:

معضل اصلی کره زمین مصرف گرایی و تولید پسماند است

کلانتری گفت: معضل اصلی کره زمین مصرف گرایی و تولید پسماند و آلودگی است که زمین توان پذیریش این حجم انبوه از پسماند را ندارد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، عیسی کلانتری رئیس سازمان حفاظت محیط زیست امروز در سفر به استان ایلام و دیدار با امام جمعه گفت: مشکلات کنونی و تحریم ها با حمایت مردم و مدیریت مسئولان بدون اثر و کوتاه مدت خواهد بود و با مدیریت درست این تحریم ها نیز خنثی می شود.

وی افزود: عمده مشکلات کشور در همین چند ماه باقی مانده تا پایان سال است و بدون تردید در سال آینده با مدیریت پیشگیرانه تحریم ها و مشکلات مرتفع می شود.

وی افزود: هفته دولت زمانی مناسب برای تعامل مستقیم بین مردم و مسئولان و بیان مشکلات و حقایق با اقشار جامعه است تا با همدلی و همراهی متقابل مشکلات را مدیریت کنیم.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست تاکید کرد: ارزش و پشتوانه اصلی نظام مردم و وفاداری آنها به انقلاب است که این فاکتور عاملی مهم و تاثیرگذار در سربلندی و اقتدار ایران در عرصه های ملی و بین المللی بوده و امنیت و آرامش کشور حاصل صعه صدر و صبوری مردم در تحمل مشکلات است.

کلانتری به مشکلات زیست محیطی نیز اشاره کرد و یادآور شد: معضل اصلی کره زمین مصرف گرایی و تولید پسماند و آلودگی است که زمین توان پذیریش این حجم انبوه از پسماند را ندارد و مردم باید در تولید پسماند و میزان مصرف گرایی را برای حفظ محیط زیست مدیریت کنند.

همزمان با هفته دولت، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به نمایندگی از هیئت دولت به منظور افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی و اقتصادی به ایلام سفر کرده است.

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، شرکت در شورای اداری استان، کلنگ زنی فاز دوم تصفیه خانه فاضلاب ایلام، مراسم افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی و اقتصادی استان، کلنگ زنی تصفیه خانه آب و ایستگاه پمپاژ و پروژه های عمرانی شهرستان ملکشاهی از برنامه های سفر یک روزه رییس سازمان محیط زیست به استان ایلام است.

انتهای پیام/ب

صحبت های رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در ایلام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.