سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳۱۰ میلیارد ریال صرف درمان مددجویان یزد شد

معاون حمایت و سلامت خانواده اداره کل کمیته امداد امام (ره) یزد گفت: در ۴۰ سال اخیر ۳۱ میلیارد ریال صرف بهداشت و درمان مددجویان زیرپوشش این نهاد شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از روابط عمومی اداره کل کمیته امداد استان، محمدحسین جمال پور به مناسبت بزرگداشت هفته دولت (۲ الی ۸ شهریور) افزود: در این مدت ۱۰ هزار و ۲۰۴ نفر شامل ۶ هزار و ۶۳۲ سرپرست خانوار به عنوان بیمه شده اصلی و سه هزار و ۵۷۲ نفر بیمه شده تبعی از خدمات درمانی این نهاد بهره‌مند شدند.

وی اظهار داشت: این نهاد برای بهره‌مندی مددجویان از خدمات درمانی با ۱۳۷ بیمارستان، درمانگاه، داروخانه، پزشک عمومی و متخصص، دندانپزشک و مرکز تشخیصی و درمانی قرارداد دارد.

وی خاطر نشان کرد: ارائه خدمات درمانی در سرفصل‌هایی از جمله پرداخت هزینه‌های دارو، خدمات تشخیصی، بستری، دندانپزشکی، آزمایشگاه، بستری، پاراکلینیک، نگهداری بیماران، هزینه سفر و اقامت و ... انجام می‌شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده اداره کل کمیته امداد استان گفت: این نهاد با تأمین مسکن در کنار سایر فعالیت‌های خود در این خصوص خدمات مختلفی را به جامعه تحت حمایت ارائه کرد.

وی افزود: ۴۴۸ میلیارد ریال برای ساخت، خرید، تعمیر، بازسازی و انشعاب، ۳۱ هزار و ۷۲۱ منزل مسکونی مددجویان در این مدت هزینه شد که چهار هزار و ۷۹۷ مورد ساخت و خرید و ۲۶ هزار و ۹۲۴ مورد تعمیر، بازسازی و انشعاب بود.

هم اکنون حدود ۳۸ هزار نفر از خدمات کمیته امداد امام (ره) استان یزد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/ف

هزینه ۳۱۰ میلیارد ریال صرف درمان مددجویان یزد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.