سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برای رونق کسب و کار و اشتغال استان حمایت از بخش خصوصی ضروری است

استاندار زنجان بر لزوم حمایت از بخش خصوصی در جهت رونق کسب و کار و اشتغال استان تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛درویش امیری پیروزی انقلاب اسلامی را مرهون وحدت کم نظیر ملتی دانست که با تبعیت از ولایت و رهبری توانست بساط دیکتاتوری وابسته به بیگانگان را در هم بپیچد و استقلال و عزت را به کشورش برگرداند.

استاندار زنجان دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی را در حوزه‌های مختلف شگرف و بی بدیل دانست و افزود: علی رغم دشمنی‌های گسترده و بی پایان مخالفان انقلاب اسلامی آنچه امروز مشاهده می‌شود اقتدار، استقلال و پیشرفت کشورمان در تمام عرصه‌ها است.

وی به سرفصل‌هایی از موفقیت‌های دولت‌ها در سه دهه گذشته اشاره کرد و گفت: ارتقای جایگاه علمی و پژوهش، حضور موثر در مجامع جهانی و بین المللی، پذیرش مقالات علمی و پژوهشی در محافل بین المللی و خودکفایی بنیه دفاعی، عملیاتی کردن اختراعات در شرکت‌های دانش بنیان، خودکفایی در صنایع کشورو ارتقای آموزش عالی در سطح دنیا و ... از موفقیت‌های چشمگیر جمهوری اسلامی در این دوره‌ها بوده است.

استاندار زنجان با اشاره به موفقیت‌های استان گفت:تاسیس دانشگاه‌های علوم پایه و تحصیلات تکمیلی، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی و دانشگاه زنجان، افزایش تولیدات بخش کشاورزی،خدمات رسانی به اقصی نقاط استان و توسعه راه های شهری از مواردی است که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی در استان شاهد هستیم.

مهندس درویش امیری افزود : از زمان حضورم در استان تاکیدم بر بها دادن به بخش خصوصی بوده و همه دستگاه های اجرایی استان را ملزم کرده ام در جهت رونق کسب و کار و اشتغال با تمام توان در بخش خصوصی باشند.

وی در ادامه به 79 طرح در حوزه های صنعت ، معدن ،کشاورزی و خدمات به ارزش 835 میلیارد تومان و با اشتغال  یکهزارو292 نفر قابل افتتاح اشاره کرد و اظهار داشت : این طرح در هفته دولت به بهره برداری خواهند رسید.
 
انتهای پیام/ن
 

 

دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی  در حوزه‌های مختلف شگرف و بی بدیل  است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.