سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کسب ۲۰ نشان برتر جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده

خانواده کارکنان سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری موفق به کسب ۲۰ نشان رنگارنگ در جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ ۳۷ نفر از فرزندان دختر و همسران کارکنان سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری، ۹ نشان طلا، ۱۰ نشان نقره و یک نشان برنز جشنواره فرهنگی ورزشی خانواده کارکنان سپاه کشور با عنوان شمیم خانواده را به دست آوردند.

همچنین شرکت‎کنندگان از این استان، مقام اول تیمی در رشته آمادگی جسمانی و مقام دوم تیمی در رشته شنا را کسب کردند و در مجموع عنوان قهرمان قهرمانان را به خود اختصاص دادند.

در این دوره از رقابت‌ها؛ زهرا کاظمی از چهارمحال و بختیاری، در رشته شنا موفق به کسب دو نشان طلا و یک نقره شد و مریم کاظمی در این رشته یک نشان طلا و ۲ نشان نقره را از آن خود کرد.

خورشید کاظمی، سمیه اعلایی و مریم عسگری هم توانستند هر کدام، یک نشان نقره کسب کنند و مشکات عسگری و نسیبه کاظمی هر کدام، یک طلا و یک نقره را به دست آوردند.

زهرا صفری دزکی و فاطمه امیری در رشته آمادگی جسمانی هر کدام یک نشان طلا کسب کردند و معصومه حیدری نشان برنز این رشته را از آن خود کرد و نشان طلای تیمی این رشته به فهیمه حیدری اعطا شد.

زهرا شایسته دیگر ورزشکاه چهارمحال و بختیاری نیز نشان نقره رشته تکواندو را به دست آورد.

جشنواره فرهنگی ورزشی خانواده کارکنان سپاه کشور با عنوان «شمیم خانواده» از ۳۱ مرداد تا ۲ شهریور امسال و با حضور دو هزار بانوی ورزشکار در رشته‌های ورزشی والیبال، شنا، دارت، آمادگی جسمانی، تکواندو و تیراندازی، به میزبانی به میزبانی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان برگزار شد.

انتهای پیام/ن

درخشش در جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.