سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف محموله میلیاردی کالای قاچاق در اصفهان

ماموران انتظامی شهرستان اصفهان در بازرسي از يک دستگاه سواري پرايد ، محموله ای کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال را کشف کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "حسن یاردوستی"  فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان   اظهار داشت ::ماموران يگان امداد شهرستان "اصفهان" حين گشت زني در یکی از مناطق این شهرستان به یک دستگاه سواری پراید مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضائی از این خودرو بازرسی شد که تعداد 110 جفت کفش اسپرت خارجي زنانه، 40 جفت کفش اسپرت خارجي مردانه، 172 عدد کيف دستي چرم بزرگ خارجي، 125عدد کيف دستي چرم کوچک، 25 عدد کيف کوله اي خارجي زنانه، 274 عدد کمربند چرم خارجي،60 عدد ماسک صورت اسباب بازي، 500 عدد چوب آويز خارجي لباس و 98 عدد گيره خارجي لباس فاقد مدارک گمرکی کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت : ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان یک میلیارد و 500 میلیون ریال اعلام شده است .

سرهنگ یاردوستی از دستگیری راننده خودرو در این رابطه خبر داد و اظهار داشت : در این خصوص پرونده تشکیل و متهم برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: هر گونه فعالیت در زمینه کالای قاچاق زمینه رکود اقتصادی و تورم در کشور را فراهم می کند که از عموم مردم تقاضا می شود اخبار مربوطه را به پلیس اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/م

کشف محموله میلیاردی کالای قاچاق در اصفهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.