سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستبرد ناجوانمردانه به حساب بانکی زن سالخورده

پلیس فتا شهرستان چابهار عامل برداشت‌های سریالی غیرمجاز از حساب بانکی زن سالخورده را شناسایی و دستگیر کرد.

سرهنگ حیدر علی کیخای مقدم فرمانده انتظامی شهرستان چابهار درگفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:در پی شکایت خانمی ۵۸ ساله مبنی بر برداشت‌های سریالی غیرمجاز به مبلغ ۳ میلیون و ۸۵۰ هزار ریال از حساب بانکی اش موضوع در دستور کار تیمی از پلیس فتا این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا با یک سری تحقیقات فنی و استعلام از مبادی ذیربط عامل برداشت‌های غیرمجاز را که جوانی ۲۷ ساله است را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی دستگیر کردند.

سرهنگ کیخامقدم تصریح کرد: متهم جوان در مواجهه با ادله موجود به بزه انتسابی اعتراف و اظهار داشت؛ در جلوی دستگاه عابر بانک شاکی پرونده با توجه به نداشتن سواد کافی از وی خواسته مستمری او را که مددجوی کمیته امداد است را برداشت کند و پس از انجام عملیات بانکی؛ رمز دوم عابر بانکش را فعال و طی ۹ مرحله به حساب بانکی اش دستبرد زده است.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار با اشاره به معرفی متهم و شاکی به مقام قضائی از شهروندان خواست موارد ذیل را برای پیشگیری از برداشت غیرمجاز جدی بگیرند:

-رمز بانکی را در بازه‌های زمانی مناسب تغییر دهید.
-از انتخاب رمز‌های ساده برای کارت بانکی خود پرهیز نمایید.
-رمز بانکی را به هیچ عنوان در اختیار دیگران حتی نزدیکان قرار ندهید و همچنین از یادداشت کردن آن روی کاغذ و یا روی جلد آن اجتناب کنید.

انتهای پیام/ب

سارق حساب بانکی زن سالخورده  را خالی کرد

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.