سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاصی باشگاه خبرنگاران جوان؛

سری جدید برنامه «هفت» پیش از جشنواره فیلم فجر پخش می‌شود

فروغی مدیر شبکه سه گفت: برنامه هفت قبل از جشنواره فجر و با ساختاری کاملا جدید روی آنتن شبکه سه خواهد رفت.

علی فروغی مدیر شبکه سه سیما، در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره زمان پخش سری جدید برنامه سینمایی «هفت» گفت: کار‌های مربوط به تولید این برنامه در حال انجام است و سری جدید این برنامه خیلی زود روانه آنتن شبکه سه خواهد شد. فضا و ساختار سری جدید این برنامه قطعاً متفاوت است و حتماً قبل از سی و هفتمين جشنواره فیلم فجر به روی آنتن شبکه سه می‌رود.

وی درباره انتخاب مجری و اسامی که گاه و بیگاه در رسانه ها اعلام می‌شود، اظهار كرد: اسامی که در رسانه‌ها مطرح می‌شود، هیچکدام صحت ندارد و واقعی نیستند.

فروغی درباره رویکرد تازه شبکه سه پس از تغییر مدیریت اين شبكه بيان كرد: شبکه سه در حال حاضر شبکه به روزی است و برنامه‌های جدیدی نیز به کنداکتور آن اضافه شده اند.  برنامه هایی مانند مستند سه، بدون توقف، فوتبالیست، کاملاً دخترونه و سری جدید حالا خورشید (عصرگاهی).

وی افزود: طبق بررسی انجام شده کمی از حجم برنامه‌های اندیشه‌ای و فکری در شبکه کاسته شده بود که با اضافه شدن برنامه‌هایی شبیه «بدون توقف» تا حدی پوشش داده شده است. 

فروغی همچنین درباره پخش سریال های جدید در این شبکه اظهار كرد: حتماً اتفاقات جدی و قابل توجهی در روند سریال سازی شبکه سه خواهد افتاد. به تازگی در حال کار روی سریال هایی با موضوعات و در ژانرهای جدید هستیم.

انتهای پیام /

تازه ترین خبرها از برنامه هفت

 

برچسب ها: شبکه سه ، صدا و سیما
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.